سرور مجازی
فضای مجازی

پیدا شدن کودک ربوده شده پس از ۹ سال + تصاویر

کپی دیجیتالی از پوستر دختر مفقود شده، یک دختر نوجوان را به خانواده واقعی اش رساند. ” پوجا ” که اکنون ۱۶ سال دارد پس از ۹ سال به خانواده اش پیوست. پوجا در ۲۲ ژانویه سال ۲۰۱۳ به همراه برادرش در بمبئی به مدرسه رفته بود. در همان روز شخصی با نام ” هنری جوزف دِ سوزا ” با یک بستنی این کودک را فریفت و او را ربود.

هنری که اکنون توسط پلیس بازداشت شده به پلیس گفت که در آن زمان او و همسرش صاحب فرزند نبودند. هنری پس از ربودن پوجا او را به ایالت کارناتاکا فرستاد و مطمئن شد در آنجا کسی نمی‌تواند این دختر را شناسایی کند. نام پوجا نیز به ” آنی ” تغییر داده شد. بعد‌ها که این زوج صاحب فرزند شدند این دختر را نزد خود بازگرداندند و مشخص شد طی این سال‌ها آن‌ها با پوجا بدرفتاری کرده و او تمام کار‌های خانه را برای این زوج انجام می‌داد.

این دختر با وجود آنکه طی این سال‌ها در فاصله چند صد متری محل تولدش زندگی می‌کرد می‌گوید هیچ خاطره‌ای از خانواده خود ندارد. او می‌گوید روزی که هنری به علت مصرف مشروبات الکلی تعادل نداشت به وی گفت که او دختر واقعی اش نیست و همین سرنخی برای پوجا شد تا به دنبال خانواده اصلی خود بگردد. او و دوستش در اینترنت به دنبال پوجای مفقود شده گشتند و سرانجام پوستری از پوجای مفقود شده را که برای سال ۲۰۱۳ بود پیدا کردند.


بیشتر بخوانید

  • گیرافتادن گاوباز در مقابل گاو وحشی + فیلم

این پوستر دارای پنج شماره تلفن بود که چهار شماره آن از سرویس دهی خارج شده بودند. با این حال خوشبختانه شماره‌ای که هنوز فعال بود متعلق به همسایه پوجا، با نام رفیق بود. پوجا با این شماره تماس گرفت و رفیق بعدا در یک تماس تصویری پوجا را شناخت. رفیق همچنین تماس تصویری بین پوجا و مادرش ترتیب داد.

کودک گم شده

در ادامه با هماهنگی‌های به عمل آمده پلیس محلی هند این دختر را به خانواده اش بازگرداند. این در حالی است که پوجا طی سال‌های فراق از خانواده، پدرش را از دست داد. بنا به اعلام پلیس هند، هنری نیز که بازداشت شده با اتهام کودک ربایی باید در دادگاه تحت محاکمه قرار گیرد. همسر وی نیز با اتهاماتی رو به رو است.

خانواده واقعی

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا