سرور مجازی
zoomit

تبلت شیائومی Mi Pad Pro 5G با تراشه Snapdragon 870 و نمایشگر ۱۱ اینچی معرفی شد

شیائومی از تبلت جدید خود موسوم به Mi Pad 5 Pro 5G رونمایی کرد. این محصول به صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی مجهز شده است که وضوح آن 2.5K است. این دستگاه همچنین از فناوری HDR10 پشتیبانی می‌کند و گفته می‌شود رنگ‌ها را بسیار زنده و باکیفیت تولید می‌کند. نمایشگر این محصول قادر به نمایش بیش از یک میلیارد رنگ است. از دیگر ویژگی‌های نمایشگر این تبلت می‌توان به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، نسبت کنتراست ۱۵۰۰:۱ و پشتیبانی از دالبی‌ویژن اشاره کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های می پد ۵ پرو 5G شیائومی، بهره گرفتن از سیستم کاهش نور آبی است. این تبلت گواهی Rheinland دارد و می‌تواند از چشم کاربر محافظت کند. فناوری مورد اشاره، خواندن متون را لذت‌بخش‌تر و چشم کاربران را کم‌تر خسته می‌کند. حسگرهای دوگانه‌ی سنجش نور در این محصول که در بخش پشتی و جلویی آن تعبیه شده‌اند، نور و دمای رنگ نمایشگر را به‌طور خودکار با توجه به نور محیط تنظیم می‌کنند.

بلندگوهای شیائومی پد ۵ پرو

Mi Pad 5 Pro 5G از ۸ بلندگو بهره می‌برد و می‌تواند صدایی فوق‌العاده بلند پخش کند. شیائومی می‌گوید این محصول محدودی صدای گستره‌ای دارد و کیفیت پخش صدا از بلندگوهای آن می‌تواند تجربه‌ی شنیداری جذابی برای کاربران به‌ارمغان بیاورد. این تبلت از فناوری دالبی‌اتموس و پخش صدای فراگیر نیز پشتیبانی می‌کند.

تبلت شیائومی می پد ۵ پرو

قلب تپنده‌ی می پد ۵ پرو 5G تراشه‌ی Snapdragon 870 است که عملکرد بسیار خوبی ارائه می‌دهد. این پردازنده می‌تواند تجربه‌ای لذت‌بخش هنگام بازی یا استفاده از محتوای چندرسانه‌ای ارائه دهد. تراشه‌ی این تبلت همچنین مصرف انرژی بسیار کمی دارد و قدرت پردازشی نزدیک به پردازنده‌های پرچم‌دار را ارائه می‌کند. به گفته‌ی شیائومی این محصول می‌تواند بازی محبوب Genshin Impact را با کیفیت بالا و نرخ بالای ۶۰ فریم‌برثانیه اجرا کند.

از دیگر ویژگی‌های Mi Pad 5 Pro 5G می‌توان به باتری بزرگ ۸۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات اشاره کرد. شیائومی اعلام کرده است رابط کاربری این دستگاه برای سازگاری بیشتر با نمایشگر بزرگ آن، بازطراحی شده است.

نمایشگر بزرگ پد ۵ پرو 5G شیائومی، امکان استفاده‌ی هم‌زمان از چند برنامه را آسان می‌کند و بدین‌ترتیب کارایی دستگاه در انجام عملکردهای روزانه، بهبود یافته است. امکانات چندوظیفه‌ای و امکان بزرگ‌و‌کوچک کردن پنجره‌ها، از دیگر ویژگی‌های این محصول است. سیستم‌عامل این تبلت همچنین قابلیت‌هایی برای اتصال آسان‌تر به گوشی‌های هوشمند را ارائه می‌دهد که می‌توان با استفاده از آن، فایل‌ها یا موارد دیگر را به‌راحتی میان دستگاه‌های مختلف، اشتراک‌گذاری کرد.

قلم تبلت شیائومی می پد ۵ پرو

تبلت جدید Mi Pad 5 Pro 5G شیائومی همچنین از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند. نمایشگر این محصول می‌تواند ۴۰۹۶ سطح فشار را تشخیص دهد و همچنین از حالت نوشتن کج با قلم پشتیبانی می‌کند. نرخ‌ نمونه‌برداری لمسی این تبلت هنگام استفاده از قلم ۲۴۰ هرتز است. کاربران می‌توانند قلم این تبلت را با استفاده از شارژ مغناطیسی بی‌سیم، شارژ کنند. قلم مورداشاره با هربار شارژ می‌تواند تا ۸ ساعت نوشتن مداوم دوام بیاورد. علاوه‌براین فقط با یک دقیقه شارژ می‌توان تا ۲۰ دقیقه با این قلم، روی تبلت یادداشت‌برداری کرد. ازجمله ویژگی‌های جذاب دیگر این محصول، قابلیت زیباسازی خط، هنگان نوشتن یادداشت است. توجه داشته باشید که برای استفاده از قلم، باید آن را به‌طور جداگانه خریداری کنید.

در بخش پشتی Mi Pad 5 Pro شاهد دوربین دوگانه هستیم. دوربین اصلی این دستگاه ۵۰ مگاپیکسلی بوده و درکنار آن یک دوربین ۵ مگاپیکسلی تشخیص‌عمق نیز تعبیه شده است.

دوربین شیائومی پد ۵ پرو

می پد ۵ پرو 5G شیائومی از وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۲، درگاه USB C و شبکه‌های 5G پشتیبانی می‌کند. این ویژگی می‌تواند هنگام اجرای بازی‌های آنلاین یا استریم محتوا، به تجربه‌ای بدون لگ و با کیفیت بالا کمک کند. این محصول همچنین از حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری بهره می‌برد که با دکمه‌ی پاور آن یک‌پارچه شده است. این دستگاه ۵۱۵ گرم وزن دارن و ضخامت آن نیز فقط ۶٫۸۶ میلی‌متر است.

Mi Pad 5 Pro 5G در چند نسخه با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ و ۱۲ گیگابایت عرضه می‌شود. حافظه‌ی ذخیره‌سازی این تبلت از نوع UFS 3.1 بوده و از رم LPDDR5 بهره می‌برد.

مشخصاتتبلت شیائومی Mi Pad 5 Pro 5G
نمایشگر

11-inch 2.5K LCD screen

Size: 11 inches

Resolution: 2560 x 1600 WQHD+

PPI: 275

Frame rate: up to 120Hz refresh rate

Finger touch sampling rate: 120Hz

Stylus touch sampling rate: 240Hz

P3 color gamut | HDR10 | 8bit + 2bit

Contrast ratio 1500:1

Dolby Vision | Eye Protection Mode丨Sunshine Screen 3.0

Rheinland Low Blue Light Hardware Solution Certification

پردازندهQualcomm Snapdragon™ 870
بلندگو8-speaker surround sound
باتری8600mAh丨67W
ابعاد و وزن

Length: 254.69mm

Width: 166.25mm

Thickness: 6.86mm

Weight: 515g

رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی

Running memory: 6GB LPDDR5 high-speed memoryRunning memory: 6GB LPDDR5 high-speed memoryBody Storage: 128GB / 256GB UFS 3.1 high-speed storageMi Pad 5 Pro 5G: 8GB + 256GB

دوربین

Dual Main Camera: 50 MP + 5 MP Depth

1/2.5″

4K video capture: 30 FPS

1080P video capture: 30 FPS

720p video capture: 30 FPS

8 MP Selfie Camera

1080P video capture: 30 FPS

720p video capture: 30 FPS

امکانات موقعیت‌یابی

GPS:L1

Glonass: G1

Beidou: B1I

Galelio:E1

QZSS:L1

AGNSS support

حسگرها

Ambient Light Sensor | Acceleration Sensor | Gyroscope | Electronic Compass | Hall Sensor

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا