سرور مجازی
zoomit

نظرسنجی: جذاب‌ترین محصول گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ سامسونگ چه بود؟

سامسونگ در دومین رویداد Unpacked‌ سال ۲۰۲۲ دو گوشی جدید تاشدنی، زد فلیپ ۴ و زد فولد ۴، هدفون‌ گلکسی بادز پرو ۲ و گلکسی واچ ۵ و واچ ۵ پرو را با اکسسوری‌های متنوع و در رنگ‌بندی‌های مختلف رونمایی کرد.

گلکسی زد فولد ۴

گلکسی زد فولد ۴ نسخه‌ای کاملاً جدید از گوشی گلکسی زد فولد ۳ معرفی‌شده در سال گذشته است که در‌مقایسه‌با آن با پیشرفت‌های زیادی همراه است. این گوشی اواخر تابستان امسال عرضه خواهد می‌شود و عملکردش سریع‌تر از زد فولد ۳ است و از پردازنده‌ی اسنپدراگون 8+ نسل یک بهره می‌برد. طراحی زد فولد ۴ نیز ارتقا یافته و خط تای وسط صفحه‌نمایش داخلی آن درمقایسه‌با نسل قبلی کاهش پیدا کرده است.

گلکسی زد فلیپ ۴

گلکسی زد فلیپ ۴ گوشی تاشدنی دیگری از خط‌تولید سامسونگ است که در آنپکد ۲۰۲۲ معرفی شد. این گوشی پیشرفت‌هایی جزئی درمقایسه‌با نسل قبلی خود، یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ ارائه می‌دهد و به باتری بزرگ‌تر و شارژ سریع‌تری مجهز است و با همان پردازنده‌ی گلکسی زد فولد ۴ عرضه می‌شود. لنزهای عریض و فوق‌عریض گلکسی زد فلیپ ۳ با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی، در‌مقایسه‌با گوشی سال گذشته‌ی غول فناوری کره‌‌ای، ارتقای محسوسی به‌حساب نمی‌آیند؛ اما شاید هنوز برای قضاوت کمی زود باشد.

گلکسی واچ ۵

طبق روال سال‌های گذشته، ساموسنگ در دومین رویداد Unpacked خود دو ساعت هوشمند جدید، گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو را نیز رونمایی کرد. گلکسی واچ ۵ ابعادی کوچک‌تر از نسخه‌ی پرو خود دارد و در رنگ‌بندی‌های متنوع‌تری روانه‌ی بازار می‌شود. گلکسی واچ ۵ پرو را می‌توان جانشینی برای ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ کلاسیکِ سال گذشته دانست که از قابلیت چرخشی حاشیه‌ی نمایشگر نسخه‌ی قبلی خود بی‌بهره است. این محصول از فناوری شارژ بی‌سیم ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند و در ۳۰ دقیقه، حدود ۴۵ درصد شارژ می‌شود.

گلکسی بادز پرو ۲

گلکس‌ بادز پرو ۲ دیگر محصول معرفی‌شده در رویداد آنپکد آگوست ۲۰۲۲ سامسونگ است که با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و کیفیت صوتی بهبودیافته و عمر باتری بیشتر از نسل قبلی این خانواده رونمایی شد. شما کدام‌یک از محصولات معرفی‌شده در رویداد اخیر سامسونگ را جذاب‌تر می‌دانید؟ پیش از برگزاری دومین رویداد Unpacked، چه انتظاراتی از سامسونگ داشتید و این انتظارات چقدر برآورده شد؟ علاوه‌بر شرکت در نظرسنجی، در بخش دیدگاه‌ها، نظرات خود درباره‌ی محصولات جدید سامسونگ را با ما و دیگر کاربران دیتاسنتر من به‌اشتراک بگذارید.



مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا