سرور مجازی
فضای مجازی

شکایت زوج شاکی از صاحب خروس همسایه

یک زوج سالخورده در آلمان قصد دارند تا صاحب خروسی را که بنا به گفته آن‌ها روزی ۲۰۰ بار آواز می‌خواند به دادگاه بکشانند. این زوج که که آواز‌های بیشمار این خروس را معادل شکنجه قلمداد می‌کردند تصمیم گرفتند تا از صاحب آن شکایت کنند. “فریدریچ ویلهِم” ۷۶ ساله و همسرش جوتا می‌گویند “ماگادا ” از ساعت ۸ صبح و بدون وقفه آواز می‌خواند.

این زوج خواهان انتقال خروس از همسایگی خود در بادسالزوفلن در غرب آلمان هستند و خود را برای جلسه دادگاه آماده می‌کنند. فریدریچ در این باره به تلویزیون آلمان گفت: «ما نمی‌توانیم از باغچه خود لذت ببریم. ما نمی‌توانیم پنجره خانه خود را باز کنیم. این خروس تا ساعت ۸ صبح آواز نمی‌خواند، چون در لانه اش نگهداری می‌شود. اما پس از ساعت ۸ شروع به آواز خواندن می‌کند و تمام روز آواز می‌خواند، حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ بار. واقعا غیرقابل تحمل است.»


بیشتر بخوانید

  • تعجب کارشناس هواشناس از لمسی بودن صفحه نمایش تلویزیون + فیلم

جوتا، همسر فریدریچ در این باره می‌گوید: «سخت است در مورد شکنجه صحبت کنیم، اما واقعا این به نوعی شکنجه است.».

اما این در حالی است که “مایکل دی”، صاحب ۵۰ ساله مگادا می‌گوید نگه داشتن این خروس برای استفاده بهینه از مرغ هایش ضروری است. مایکل در سال ۲۰۱۸ تعداد پنج جوجه خرید و قصد داشت تا تخم آن‌ها را برداشت کند. اما معلوم شد یکی از جوجه‌ها خروس است و این خروس به سرعت شروع به عصبانی کردن همسایگان کرد.

خروس همسایه

پس از چندین سال تحمل آواز‌های این خروس، سرانجام طاقت فریدریچ و همسرش به پایان رسید و آن‌ها قرار است در دادگاه با صاحب مگادا رو به رو شوند.

فریدریچ در پایان می‌گوید: «ما واقعا تلاش‌های زیادی را انجام دادیم. بچه‌های ما تلاش کردند، همسایگان تلاش کردند، اما همسایه ما خروسش را رها نمی‌کند؛ بنابراین یا باید با آن زندگی کنیم یا در دادگاه برنده شویم.»

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا