سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

مشخصات و قیمت آنر مجیک ۳ و ۳ پرو افشا شد

آنر به تازگی تاریخ رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری مجیک ۳ را اعلام کرده و حالا شاهد افشای مشخصات و قیمت مجیک ۳ و ۳ پرو هستیم.

آنر در تاریخ ۲۱ مرداد ماه (۱۲ آگوست) از جدیدترین پرچمدارهایش رونمایی می‌کند. در هفته‌های پیش گزارشی‌های تقریبا زیادی درباره این محصولات منتشر شده، اما حالا اطلاعات جامع‌تری در اختیارمان قرار گرفته که شامل قیمت آن‌ها هم می‌شود.

طبق این اطلاعات، آنر مجیک ۳ با قیمت پایه ۶۲۰ دلار روانه بازار می‌شود و مدل پرو این گوشی هوشمند هم قیمت پایه ۷۷۰ دلاری خواهد داشت که نسبت به بسیاری از پرچمدارهای مطرح موجود در بازار ارزان‌تر هستند.

مانند سایر محصولات موجود در بازار، مدل پرو قابلیت‌های بیشتری نسبت به نسخه استاندارد دارد. در سری آنر مجیک ۳، یکی از این تفاوت‌ها مربوط به دوربین سلفی زیر نمایشگر می‌شود. مدل پرو این سری همچنین از پنل ۱۲۲۸p با لبه‌های خمیده بهره می‌برد.

مدل استاندارد این سری به نمایشگر ۶.۷۶ اینچی با رزولوشن ۲۷۷۲ در ۱۳۳۴ پیکسل مجهز می‌شود. درون این نمایشگر یک حفره بیضی شکل برای میزبانی دوربین سلفی دوگانه قرار خواهد گرفت.

آنر مجیک ۳

در زمان رونمایی از چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس از سوی کوالکام، آنر از تجهیز پرچمدار آینده‌اش به این تراشه خبر داد، با این حال نمی‌دانیم این کمپانی می‌خواهد برای هردو پرچمدارش از این پردازنده قدرتمند استفاده کند یا تنها مختص به مدل پرو خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، آنر مجیک ۳ پرو از فناوری شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند و البته قادر به پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی هم خواهد بود تا در هر شرایطی، در سریعترین زمان ممکن شارژ شود.

در بخش دوربین، کاربران مدل پرو به دوربین پریسکوپی تله فوتو با قابلیت زوم هیبریدی ۱۰۰ برابری دسترسی پیدا می‌کنند و همچنین می‌توانند برای ثبت تصاویر به سراغ دوربین اصلی بزرگ و باکیفیت بروند. نسخه استاندارد به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می‌شود، اما اطلاعی از ویژگی‌های سنسورهایش در دست نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا