سرور مجازی
فضای مجازی

یکی از بزرگترین بازی های واقعیت مجازی متا متوقف می‌شود

به گزارش سایت ورج، BigBox VR، توسعه‌دهنده بازی متا با افزایش قیمت هدست‌های Quest ۲ اعلام کرد که دارندگان Quest ۱ از ۳۱ آگوست دیگر نمی‌توانند از بازی تیر اندازی بتل رویال استفاده کنند.

توسعه دهنده بازی متا می‌گوید این شرکت قصد دارد بر روی توسعه تجربیات جدید تمرکز کرده و قابلیت بازی‌های واقعیت مجازی چند نفره را تغییر داده و به روز رسانی کند.

گفته شده، بازیکنان Quest ۱ در صورتی که رایانه شخصی VR داشته باشند، همچنان می‌توانند از این بازی استفاده کنند. بازی Population: One از  cross-buy پشتیبانی می‌کند که باعث می‌شود نسخه PC از طریق Air Link و Oculus Link در دسترس باشد. این خصوصیت به کاربران اجازه می‌دهد با اتصال هدست Quest ۱ به رایانه خود (چه به صورت بی سیم یا با سیم) بازی Population: One را انجام دهند. بازیکنانی که از Quest ۲، Oculus Rift و Oculus Rift S استفاده می‌کنند، همچنان به بازی دسترسی خواهند داشت.

بازی های واقعیت مجازی

در حالی که متا به دارندگان Quest ۱ بازپرداخت برای Population: One ارائه می‌دهد کاربران باید بازی را در شش ماه گذشته از Quest Store خریداری می‌کردند. به نظر می‌رسد این سیاست برای بازی‌ای که تقریباً دو سال پیش در Quest عرضه شد، ناعادلانه به نظر می‌رسد و احتمالاً تعدادی از بازیکنان نمی‌توانند آن را بازی کنند .


بیشتر بخوانید

  • مِتا فروشگاه لباس دیجیتال راه‌اندازی می‌کند

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا