سرور مجازی
فضای مجازی

ویژگی جدید مرورگر مایکروسافت اج برای مدیریت فضای دیسک

یک حافظه پنهان ذخیره سازی توسط مرورگر‌ها برای ذخیره منابع واکشی شده از وب استفاده می‌شود تا در صورت نیاز بتوان به سرعت به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. هرچه اندازه کش بزرگتر باشد، منبع درخواستی می‌تواند زودتر از دیسک واکشی شود، که اغلب سریعتر از واکشی همان منبع از شبکه است. با این حال، به‌ویژه در سیستم‌هایی با فضای دیسک کم، حافظه پنهان بزرگ، به طور گسترده‌ای خطر کند شدن کل دستگاه را در پی دارد.

به همین دلیل جدیدترین نسخه مرورگر مایکروسافت اج قرار است ویژگی جدیدی برای ذخیره دیسک داشته باشد که به گفته این شرکت، ارتقای عملکرد بزرگی را ارائه می‌دهد و فضای ذخیره‌سازی آن را به حداقل می‌رساند.

مایکروسافت می‌گوید این ویژگی جدید به طور خودکار حافظه پنهان دیسک را در برخی دستگاه‌ها فشرده می‌کند و ظاهراً این فشرده سازی، در فضای دیسک مورد نیاز برای محتوای کش، ذخیره می‌شود.

مرورگر مایکروسافت اج

به گفته مایکروسافت، از آنجایی که محتویات موجود در این کش‌ها اغلب بسیار فشرده هستند، فشرده سازی منجر به افزایش احتمال دریافت منبع درخواستی از دیسک می‌شود.

این غول فناوری گفت که این ویژگی جدید به طور خودکار و فقط روی دستگاه‌هایی اجرا می‌شود که بررسی‌های واجد شرایط بودن آن را برآورده می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که فشرده سازی بدون کاهش عملکرد خواهد بود.


بیشتر بخوانید

  • مدل‌های جدید گلکسی واچ ۵ با قدرت باتری بیشتر به بازار می‌آید

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا