سرور مجازی
فضای مجازی

سفر ۵۰۰ کیلومتری مرد بدون یک پا برای شرکت در مراسم مذهبی + فیلم

یک مرد دارای یک پا در هند بیش از ۳۰۰ مایل برای شرکت در مراسم زیارت مذهبی سالیانه پیمود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند ” پاوان کومار ” که یک پایش را در تصادف از دست داده بیش از ۵۰۰ کیلومتر (۳۱۰ مایل) را برای شرکت در مراسم مذهبی کانوار یاترا طی کرد. در این مراسم مذهبی سالیانه پیروان شیوا، خدای هندو خود را به رودخانه گنگ رسانده تا به اصطلاح آب مقدس “گانگاجل ” را به عنوان هدایایی به زیارتگاه‌های و معابد سراسر هند توزیع کنند.

کومار نیز تلاش کرد تا آب مقدس گانگاجل را در گوموخ، سرچشمه رودخانه باگیراتی که یکی از سرچشمه‌های اصلی رود گنگ به حساب می‌آید با خود بیاورد. بر اساس اندازه گیری‌هایی که توسط نقشه‌های گوگل انجام شده گوموخ در حدود ۲۹۵ کیلومتر (۱۸۳ مایلی) دورتر از خانه کومار، در سونیپات واقع در یاالت شمالی هاریانا هند واقع شده است.


بیشتر بخوانید

  • اقدام راننده پیک موتوری، تحسین ولیعهد دبی را برانگیخت + فیلم

” پییوش رای “، خبرنگار ارشد تایمز هند ویدئویی از کومار را که در حال پیاده روی با دو چوب به عنوان عصای موقتی در یکی از خیابان‌های این مسیر است در توئیتر خود منتشر کرد. رای در شرح این توئیت نوشت: «داستان‌هایی از ایمان وجود دارد که از همه موانع زندگی فراتر رفته است. داستان پاوان کومار که پای خود را در یک تصادف از دست داد یکی از آنهاست. “

انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تنها چیزی که می‌خواهم بگوثیم این است که انسان نباید مغلوب شرایط شود.»

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا