سرور مجازی
فضای مجازی

تیک‌تاک متهم به سوءاستفاده جنسی از کودکان شد

اخیرا خبرنگاران فوربس در مورد نحوه برخورد مدیران تیک تاک با مطالبی که امنیت کودکان را به خطر می‌اندازد از آن‌ها سوالاتی را پرسیدند.

به گزارش سایت ورج، ناظران شبکه اجتماعی تیک تاک (کارمندان یک شرکت نظارتی به نام Teleperformance) ادعا می‌کنند که از آن‌ها خواسته شده تا صفحه DRR تیک تاک تاک را از لحاظ استاندارد‌های این شبکه اجتماعی مورد بررسی قرار دهند. گفته شده پس از بررسی ناظران متوجه شدند، صفحه DRR حاوی محتوا‌هایی بود که قوانین تیک تاک را نقض می‌کردند. ناظران می‌گویند صد‌ها نفر در TikTok و Teleperformance می‌توانند به محتوا دسترسی داشته و آن‌ها را برای کاربران بیشتری به اشتراک بگذارند.

فوربس ادعا کرد که ناظران Teleperformance محتوا‌های تیک را به کارمندان نشان دادند، اما این شرکت ادعای فوربس را رد و اعلام کرد که هیچ تصویر یا فیلمی با کارمندان خود به اشتراک نگذاشته است. تیک تاک گفت که صفحات آموزشی کودکان قوانین و نظارت دقیقی دارند که همه فروشندگان شخص ثالث آن‌ها را رعایت کرده و از نمونه‌های بصری سوء استفاده جنسی از کودکان (Child Sexual Abuse Material) استفاده نمی‌کنند.

تیک تاک

گردانندگان محتوا به طور معمول با نمونه‌های بصری سوء استفاده جنسی از کودکان که در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پست می‌شود مقابله و آن‌ها را حذف می‌کنند. براساس گزارش‌ها انتشار کودک آزاری یا سو استفاده جنسی از آن‌ها در آمریکا غیر قانونی است و باید با دقت مورد بررسی قرار گیرد. ناظران قرار است محتواهای آزار جنسی کودکان  را به مرکز ملی کودکان گم شده  (NCMEC) گزارش و آن‌ها را به مدت ۹۰ روز حفظ کنند.

براساس گزارش‌ها، با توجه به استاندارد‌های پیچیده بحث‌های مربوط به ایمنی کودکان در فضای آنلاین، ناظران نتوانستند بر TikTok نظارت کرده و جلوی جنایاتی که علیه کودکان در این شبکه اجتماعی اتفاق می‌افتد را بگیرند.


بیشتر بخوانید

  • تیک تاک ویدیوهای بزرگسالان در فید نوجوانان را محدود می کند

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا