سرور مجازی
فضای مجازی

توئیتر ادعاهای ایلان ماسک را رد کرد

توئیتر ادعا‌های ایلان ماسک در دادگاه دلاور، مبنی بر فریب او برای امضای قرارد داد خرید این شبکه اجتماعی را رد کرد و گفت:” تمام اسنادی که در اختیار ایلان ماسک قرار گرفته معتبر است”.

به گزارش سایت اسکای نیوز، جمعه گذشته ایلان ماسک از توئیتر شکایت کرد و اسنادی به قاضی دادگاه مذکور تحویل داد. در همین راستا توئیتر دیروز اعلام کرد که طبق گفته ماسک او فریب خورده تا قرارداد خرید ۴۴ میلیارد دلاری را امضا کند. این شبکه اجتماعی همچنین اعلام کرد که  ادعاهای مدیر عامل تسلا غیرقابل قبول و نادرست است.

توئیتر ماه‌ها در تلاش برای ابهام‌زدایی از ادعاهای ماسک بوده اما او از معامله با این شبکه اجتماعی به دلیل مخفی کردن اطلاعات مربوط به حساب‌های جعلی و هرزنامه‌ها از سوی توئیتر، تصمیم به کناره گیری و لغو قرار داد گرفت.

رد ادعاهای ایلان ماسک توسط توئیتر

ماسک ۲۵ آوریل توئیتر را خریداری کرد اما در ۸ جولای بدون پرداخت یک میلیارد دلار  تصمیم به لغو قرار داد گرفت. توئیتر چهار روز بعد از لغو قرار داد ایلان ماسک را متهم و از او شکایت کرد؛ زیرا مدیر عامل تسلا از کمک مالی به این شبکه اجتماعی خودداری کرد. شایان ذکر است که محاکمه این پرونده ۱۷ اکتبر مصادف با ۲۵ مهرماه  برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید

  • شکایت متقابل ایلان ماسک از توئیتر

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا