سرور مجازی
فضای مجازی

کدام دستگاه‌ها در رویداد Unpacked سامسونگ معرفی خواهند شد؟

سامسونگ رویداد بعدی Unpacked خود را در تاریخ ۱۰ آگوست برگزار می‌کند. این شرکت از رویداد‌های تابستانی قبلی برای معرفی تلفن‌های تاشو، ساعت‌های هوشمند و هدفون‌های جدید خود استفاده کرده و عملا تکرار آن در سال ۲۰۲۲ را تایید کرده است.

تقریبا یک سال از عمر گلکسی زد فولد ۳ می‌گذرد، بنابراین زمان بروزرسانی این گوشی تاشو رسیده. تیزر‌های سامسونگ نیز به این موضوع اشاره می‌کنند. با این اوصاف، ما انتظار نداریم که Z Fold ۴ نمایانگر یک تغییر اساسی باشد. گزارش شده Galaxy Z Fold ۴ در تاریخ ۲۶ آگوست روانه فروشگاه‌ها می‌شود و هنوز مشخص نیست که قیمت آن چقدر خواهد بود.

گوشی گلکسی زد فلیپ ۴ نیز مورد بعدی است که در این رویداد بیشتر از آن خواهیم شنید. تیزر ویدیوی سامسونگ برای رویداد Unpacked به وضوح نسخه جدیدی از این تلفن تاشو را نشان می‌دهد. سامسونگ معمولا مدل‌های جدید Z Flip و Z Fold را همزمان عرضه می‌کند.

رویداد Unpacked سامسونگ

ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۵ و ۵ پرو از دیگر دستگاه‌هایی است که سامسونگ به آن خواهد پرداخت. البته گلکسی واچ ۵ نمی‌تواند آنقدر‌ها هم نسبت به مدل قبلی تغییر کند، اما مدل پرو قوی‌تر از قبلی خواهد بود.

هدفون‌های گلکسی بادز نیز احتمالا در این مراسم رونمایی خواهد شد.

سامسونگ در تاریخ ۱۰ آگوست ساعت ۹ صبح به وقت شرقی، رویداد Unpacked را به صورت زنده پخش می‌کند و می‌توانید آن را در وب‌سایت سامسونگ و یوتیوب تماشا کنید.


بیشتر بخوانید

  • مدل‌های جدید گلکسی واچ ۵ با قدرت باتری بیشتر به بازار می‌آید

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا