سرور مجازی
فضای مجازی

اطلاعات جدیدی از جمله گزینه‌های رنگی آیفون ۱۴ منتشر شد

اکنون اطلاعات بیشتری در مورد مشخصات احتمالی گوشی هوشمند آیفون ۱۴ وجود دارد. طبق گفته‌های مک‌گوایر وود کارشناس فناوری اطلاعات که گزارش‌های قبلی را تایید می‌کند، تراشه A۱۶ Bionic که به آیفون ۱۴ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۴ پرو مکس ۶.۷ اینچی قدرت می‌دهد، مبتنی بر فرآیند ۵ نانومتری خواهد بود، بنابراین نباید انتظار افزایش عملکرد چشمگیری را داشته باشیم.

این سومین سال متوالی خواهد بود که شرکت اپل از فناوری گره ۵ نانومتری برای تراشه‌های خود استفاده می‌کند، در حالی که بهترین گوشی‌های اندرویدی ۲۰۲۲ از تراشه‌های مدرن ۴ نانومتری بهره می‌برند.

با این حال، هنوز می‌توانیم انتظار برخی بهبود‌ها در عملکرد این گوشی را داشته باشیم. گفته می‌شود افزایش تعداد ترانزیستور‌ها در دستور کار اپل است. همچنین ظاهرا این گوشی‌ها از سیستم مدیریت گرمای بهتری نیز برخوردار خواهند بود.

وود شایعاتی را که گفته بودند آیفون ۱۴ پرو ممکن است از آلیاژ تیتانیوم ساخته شود را رد کرده است و می‌گوید این گوشی از فولاد ضد زنگ ساخته خواهد شد.

او همچنین ادعا می‌کند که آیفون ۱۴ پرو حداکثر سرعت شارژ ۳۰ وات را پشتیبانی می‌کند، اما پس از مرحله اول چرخه شارژ، قدرت آن به ۲۷ تا ۲۵ وات کاهش می‌یابد.

آیفون ۱۴

آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ مکس در رنگ‌های سبز، بنفش، آبی، مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهند شد و نسخه‌های پرو این گوشی ها، در رنگ‌های سبز، بنفش، نقره‌ای، طلایی و گرافیتی عرضه خواهند شد. رنگ صورتی آیفون ۱۴ با رنگ بنفش جایگزین می‌شود، در حالی که رنگ آبی مدل پرو با رنگ بنفش جایگزین می‌شود.


بیشتر بخوانید

  • افزایش قیمت گوشی‌های آیفون ۱۴ حتمی است

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا