فضای مجازی

ایتالیا گوگل را به دلیل تبلیغات مربوط به قمار جریمه کرد

مقامات ارتباطات ایتالیا اخیرا اعلام کردند که غول فناوری گوگل که در مالکیت شرکت آلفابت است را به دلیل بی توجهی به ممنوعیت تبلیغات قمار در پلتفرم ویدیویی یوتیوب خود به پرداخت ۷۵۰ هزار یورو (۷۶۶۳۵۰ دلار) جریمه کرده است.

به گزارش reuters، ایتالیا همچنین در بیانیه‌ای اعلام کرد که شرکت تاپ ادز TOP ADS، خالق محتوای تبلیغاتی را نیز ۷۰۰ هزار یورو جریمه کرده است. سال پیش نیز مقامات ایتالیا شرکت گوگل را ۱۰۲ میلیون یورو جریمه کرده بودند و دلیل این جریمه اقدام ضد رقابتی و نادرست گوگل اعلام شده بود، زیرا گوگل اجازه باقی ماندن یک برنامه خودرویی ساخته شده توسط شرکت انل در سیستم اندروید اتو را نداده بود.

شرکت گوگل

در بیانیه‌ای که سال پیش سازمان تنظیم کننده رقابت ایتالیا منتشر کرده بود آمده بود که این رفتار شرکت گوگل باعث از بین رفتن انگیزه شرکت‌ها کوچک می‌شود حضور این شرکت‌ها برای ورود به بازار سخت‌تر خواهد شد.


بیشتر بخوانید

  • جریمه گوگل توسط ایتالیا به دلیل اقدامات ضد رقابتی

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا