سرور مجازی
فضای مجازی

هنرنمایی معاون نخست وزیر سنگاپور با گیتار + فیلم

سیاستمداران اغلب به عنوان اشخاصی که دارای استعداد موسیقیایی باشند شناخته نمی‌شوند، اما “لارنس وونگ “، معاون نخست وزیر سنگاپور یک استثنا به شمار می‌رود. به تازگی ویدئویی از وونگ در فضای مجازی منتشر شده که وی  را در حال نواختن گیتار نشان می‌دهد. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تبدیل به ویدئویی داغ شد.

این ویدئو توسط پارمیندر سینگ، یکی از فعالان هندوستانی در توئیتر منتشر شد. سینگ در شرح این ویدئو نوشت: «ایا این جالب نیست که سنگاپور، معاون نسخت وزیری دارد که می‌تواند آهنگ “هتل کالیفرنیا ” را بنوازد.»


بیشتر بخوانید

  • نوشیدن آب رودخانه، کار دست آقای وزیر داد + فیلم

ویدئوی توئیت شده تاکنون بیش از ۱۵ هزار بازدید کننده داشته است. انتشار این ویدئو با بازخورد مثبت کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «عالی بود، اما هند نیز یک وزیر ارشد و نماینده سابق مجلس دارد که می‌تواند هم آهنگ بخواند و هم با گیتار بنوازد.»

این ویدئو توسط وونگ نیز در تاریخ ۳ ژوئیه ۲۰۲۲ در صفحه اینستاگرامش منتشر شد. در ویدئوی کوتاه، وونگ روز جوان را به همه تبریک می گوید و می‌گوید: «سلام به همه. روز جوان مبارک. به یاد داشته باشید که برای پیگیری علایق و خواسته‌های خود وقت بگذارید. آخر هفته خوبی داشته باشید. مراقب باشید.»

گفتنی است؛ آهنگ ” هتل کالیفرنیا ” توسط مجله رولینگ استون به عنوان یکی از بهترین آهنگ‌های تمام دوران شناخته می‌شود. این آهنگ در سال ۱۹۷۸ برنده جایزره معتبر گرمی شد.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا