سرور مجازی
zoomit

خرید گیفت کارت استیم از سایت Gifkart.com

در واقع استیم روی شبکه‌های مختلف مانند کامپیوتر، مک و لینوکس اجرا می‌شود که کاربران برای دسترسی به آن کافی است که در سایت استیم عضو شده و سپس اقدام به خرید گیفت کارت استیم کنند تا با استفاده از آن بتوانند به شارژ اکانت بازی بپردازند. گفتنی است که روی اکانت استیم می‌توان به انجام بازی‌های چندنفره نیز پرداخت و این بستر دارای ویژگی‌های دیگری مانند جوایز عالی، امکان ثبت نظر، ضدتقلب بودن و مواردی از این دست است. حال برای اینکه بتوانید با روش‌های ساده اما کاربردی به خرید گیفت کارت استیم اکانت‌تان اقدام کنید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید.

گیف کارت استیم چیست

گیف کارت یا همان کارت اعتباری استیم از جمله قابلیت‌های شرکت استیم است که با استفاده از آن می‌توانید به خرید بازی‌های استیم اقدام کنید. در واقع بکارگیری از این روش، ساده‌ترین راه برای انجام بازی‌های آنلاین است و می‌توان گفت که خرید گیفت کارت استیم به این دلیل بین کاربران و گیمرها محبوب است چراکه به هیچ عنوان محدودیت مکانی در این سرویس وجود ندارد. به‌طور کلی گیف کارت Steam همانند پول برای ولت گیمرها است با این تفاوت که باید در شبکه‌ی استیم از آن استفاده شود که خرید بازی یا هر چیز دیگر را شامل می‌شود. ضمناً با دارا بودن گیف کارت استیم، به کاربران این اجازه داده خواهد شد تا از به‌روزرسانی‌های انواع بازی یا حتی نرم افزار بهره ببرند.

هدف از استفاده از خرید گیفت کارت استیم

احتمالاً گیف کارت‌های مختلفی را خریداری کرده‌اید که اکثراً شامل یک کد بوده‌اند که از کد در اختیارتان در برنامه‌های مختلف استفاده می‌کرده‌اید. حال گیف کارت استیم نیز به همین منوال است که از آن بعنوان یک کد فعالساز برای بازی یا برنامه‌های مختلف بکارگیری می‌شود. در واقع این گیف کارت برای بازی‌های شرکت Valve است و با استفاده از این سرویس به‌راحتی می‌توانید از بازی و نرم افزارهای کمپانی‌هایی که با این شرکت همکاری دارند، به خرید بازی یا برنامه اقدام کنید. پر واضح است برای این منظور نیاز به خرید گیف کارت Steam دارید و باید این کارت را از سایت‌های معتبر خریداری کرده و سپس به شارژ اکانت‌ استیم‌تان پرداخته تا در نهایت بتوانید بازی مدنظرتان را خریداری کنید.

images_1658048673.png

قابلیت‌های خرید گیفت کارت استیم

استیم دارای قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای است که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– خرید بازی‌های دلخواه به صورت کاملاً فوری.

– ذخیره موارد دلخواه روی فضای کلاد (ابری).

– دسترسی به انواع بازی‌های کمپانی Valve و دیگر کمپانی‌های بازی‌های آنلاین و چندمنظوره.

– خرید اضافات بازی‌ها از استیم ورکشاپ.

– ارتباط با دیگر گیمرها با عضویت در شبکه مجازی استیم.

– امکان خرید همه‌ی پک‌های مورد نیاز و حتی خرید DLC.

– تبدیل شدن اکانت استیم به والت استیم و قابلیت پرداخت با آن برای خرید بازی.

– آپدیت فوق‌العاده راحت بازی‌های آنلاین خریداری شده و همچنین برنامه‌ها و نرم‌ افزارها.

– دسترسی به دوستان‌تان و ملحق شدن به آن‌ها برای ادامه‌ی بازی.

– قابلیت اضافه کردن دوست به اکانت.

– اجرای راحت بازی‌ها با استفاده از شبکه LAN تنها با خرید گیفت کارت استیم.

– استفاده از کلیه‌ی امکانات شبکه استیم.

– اجرای اکانت در هر دستگاه که از برنامه استیم پشتیبانی می‌کند.

نحوه ایجاد اکانت استیم

برای اینکه بتوانید پس از خرید گیفت کارت Steam از آن استفاده کنید، باید به یک اکانت دسترسی داشته باشید که برای این منظور برای با استفاده از سایت استیم اقدام به افتتاح حساب کنید. به همین منظور ما در ادامه روش ایجاد اکانت استیم را شرح می‌دهیم:

– در اولین مرحله فیلترشکن را روشن کنید تا آی پی اینترنت‌تان با آی پی اکانت استیم یکی شود. اگر فیلترشکن ندارید، نمی‌توانید به سایت استیم دسترسی داشته باشید.

– حال پس از مهیا شدن شرایط، به آدرس سایت استیم رفته و روی گزینه Join Steam کلیک کنید. اگر از قبل اکانت استیم ایجاد کرده‌اید، باید از گزینه Sign in استفاده کنید.

– حال که خرید گیفت کارت استیم شما را مجاب به ثبت نام در سایت استیم کرده است، در قسمت روی ایجاد نام اکانت، یوزرنیم یا همان نام کاربری‌تان را وارد کنید.

– در دو بخش پسورد و تکرار پسورد نیز یک کلمه عبور مناسب انتخاب کنید.

– در قسمت بعدی به سراغ وارد کردن یک ایمیل از خودتان رفته و به‌طور کامل آن را درج کنید. گفتنی است که تکرار درج ایمیل نیز در بخش بعدی الزامی است.

– در مرحله‌ی بعدی کد کپچا را وارد کرده و سپس تیک گزینه آخر که نشان می‌دهد سن‌تان پایین از 13 نیست را کلیک کنید و در انتها نیز برای ایجاد اکانت روی Create my account لمس کنید.

گفتنی است که پس از طی مراحل عنوان شده، اکانت استیم مدنظرتان به‌طور کامل ایجاد می‌شود که با استفاده از صفحه‌ی ورود می‌توانید به ناحیه کاربری استیم وارد شوید و از امکانات آن بدون هیچ‌گونه محدودیتی استفاده کنید.

نحوه استفاده از گیفت کارت خریداری شده

حال که دارای یک اکانت استیم هستید، حتماً می‌خواهید از بازی‌های آنلاین پرطرفداری که در این شبکه وجود دارد، استفاده کنید که برای این موضوع حتماً از قبل خرید گیفت کارت استیم انجام داده‌اید. لذا گیفت کارت خریداری شده را باید ردیم (redeem) کنید که اگر از نحوه‌ی آن بی اطلاع هستید، توصیه می‌کنیم کماکان با ما همراه باشید. در واقع برای این منظور کافی است که مراحل زیر را در نظر بگیرید:

– در ابتدا وارد سایت استیم شده و سپس با استفاده از بخش لاگین به ناحیه کاربری‌تان وارد شوید.

– سپس با استفاده از منوهای ظاهر شده روی Games کلیک کنید و سپس به بخش Redeem a Steam Wallet Code مراجعه کنید.

– حال کد درج شده روی گیف کارت که در زمان خرید گیفت کارت استیم برایتان در نظر گرفته شده است را در قسمت Stea Wallet Code وارد کرده و دیگر مراحلی که باید در ادامه انجام دهید را نیز طی کنید.

– پر واضح است که با نهایی شدن کار، ریدم شدن گیفت کارتان به پایان رسیده است.

بررسی خرید ارزان‌ترین استیم والت

همان‌طورکه حتماً متوجه شده‌اید، استیم والت‌ها همان کارت‌های هدیه کمپانی استیم هستند که دارای ریجن‌های مختلف بوده که هر کاربر بنا به نیاز خود می‌تواند از نوع دلخواه ریجن استیم والت بهره ببرد. در این میان خرید استیم والت ترکیه به دلیل قیمت ارزان‌تر و کیفیت بهتر بیشتر ترجیح داده می‌شود. البته ریجن‌های دیگر استیم والت نیز وجود دارد که از چنین ویژگی‌هایی برخوردار است که از جمله می‌توان به خرید استیم والت آرژانتین اشاره کرد. ضمناً با توجه به اینکه ایرانی‌ها از طرف شرکت استیم تحریم شده‌اند لذا خرید گیفت کارت استیم با دردسرهایی همراه خواهد بود، که در این صورت بکارگیری از گیفت‌ کارت استیم ترکیه یا آرژانتین مسیر فوق‌العاده راحت‌تری را برای در نظر داشتن این گیفت کارت دراختیار ایرانیان قرار می‌دهد. از انواع گیفت کارت ترکیه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

– استیم والت ترکیه 10TL.

– استیم والت ترکیه 20TL.

– استیم والت ترکیه 30TL.

– استیم والت ترکیه 40TL.

– استیم والت ترکیه 50TL.

– و کلیه‌ی استیم‌ والت‌های ترکیه از 60TL تا 300TL.

پر واضح است که خرید گیفت کارت استیم با هر مقدار با قیمت‌های مختلفی انجام خواهد شد که برای این منظور حتماً توجه داشته باشید که از سایت‌های معتبر اقدام کنید. البته ناگفته نماند که گیمرها با گیفت کارت آرژانتین نمی‌توانند ریجن‌های دیگر را شارژ کنند چراکه در اطلاعیه‌ای تبدیل نرخ از استیم حذف شده است. همچنین در نظر داشته باشید طبق تجربه بهترین ریجنی که بکار گیمرهای ایرانی می‌آید، ریجن‌های آرژانتین، روسیه و ترکیه است. البته می‌توانید ریجن‌های آمریکا و اروپا را نیز استفاده کنید اما اگر هدف‌تان سه ریجن ابتدایی باشد، بهتر است. بنابراین قبل از خرید گیفت کارت حتماً به ریجنی که قصددارید آن را استفاده کنید، دقت کنید.

از کجا گیفت کارت استیم بخریم

طبیعتاً وقتی از گیمرهای حرفه‌ای باشید، حتماً به خرید گیفت کارت استیم اقدام می‌کنید که در این صورت باید تمام جوانب را در نظر بگیرید. حال ما در ادامه به مهم‌ترین مواردی که باید قبل از خرید گیفت کارت Steam در نظر گرفته شود، اشاره می‌کنیم:

– پشتیبانی. همان‌طورکه گفتیم، بسترهای زیادی برای خرید گیفت کارت وجود دارد که باید سایتی را برای این منظور استفاده کرد که از لحاظ پشتیبانی بهترین خدمات را ارائه دهد. در واقع ممکن است بعضی از کاربران در نحوه خرید گیفت کارت دچار مشکل شوند یا حتی پس از خرید گیفت کارت Steam کد مربوط به گیفت کارت نمایش داده نشود که برای این منظور حتماً نیاز به یک پشتیبان فعال است. پس این مورد را برای خرید گیفت کارت استیم در نظر داشته باشید.

– کارمزد پایین. توجه داشته باشید که خرید گیفت کارت Steam با پرداخت کارمزد همراه است که این مورد در سایت‌های عرضه‌ی گیفت کارت ممکن است متفاوت باشد. در واقع توصیه می‌کنیم که از فروشگاه‌هایی برای این منظور استفاده کنید که کارمزد کمتری دریافت می‌کند.

– قیمت مناسب. برای خرید گیفت کارت استیم بهتر است که از بسترهایی استفاده شود که از قیمت‌های بهینه‌تر نسبت به رقبا استفاده می‌کند. این مورد می‌تواند در کنار کارمزد معقول، اکثر گیمرهای حرفه‌ای را به سمت سایت هدف سوق دهد. بنابراین در نظر گرفتن قیمت ایده‌آل برای فروش انواع گیفت کارت استیم فوق‌العاده دارای اهمیت است که البته فقط بوسیله‌ی بعضی از فروشگاه‌های معتبر در نظر گرفته می‌شود.

– تنوع در گیفت کارت استیم. یکی دیگر از ویژگی‌های سایت‌هایی که به عرضه‌ی انواع گیف کارت می‌پردازند، تنوع در گیفت کارت‌هاست. در واقع گیمرها ممکن است به اندازه‌ی نیازشان از گیفت کارت استیم بهره ببرند، لذا عرضه انواع مختلف گیفت کارت با قیمت‌های مختلف می‌تواند در این زمینه کمک کننده باشد. گفتنی است که برای این موضوع نیز اکثراً باید با سایت‌های معتبر همکاری کنید.

– موجود بودن ریجن‌های مختلف. همان‌طورکه در میانه‌های این مقاله عنوان کردیم، پرکاربردترین ریجن برای ایرانی‌ها، مربوط به کشور ترکیه، آرژانتین و… است. بنابراین اگر سایتی که قرار است از آن به خرید گیفت کارت استیم اقدام شود تنوع مناسبی در انتخاب ریجن گیفت کارت داشته باشد، شانس بیشتری برای فروش خواهد داشت.

images_1658048750.png

موارد با اهمیتی که باید از گیفت کارت استیم بدانید

تا اینجای کار به خوبی فرا گرفته‌اید که گیفت کارت استیم به چه کاری می‌آید و چگونه می‌توان آن را خریداری کرد و پس از آن نحوه‌ی استفاده‌ از گیفت کارت استیم به چه صورت خواهد بود. حال در این بخش قصد داریم اطلاعات خوبی را در خصوص خرید گیفت کارت استیم به شما عزیزان ارائه دهیم:

– در نظر داشته باشید که گیفت کارت‌های استیم دارای تاریخ انقضا نیستند و تا هر زمان که می‌خواهید، می‌توانید از آن استفاده نکنید.

– وقتی قصد ردیم کردن گیفت کارت خریداری شده را دارید، حتماً آی پی سیستم‌تان را به کشوری غیر از ایران تغییر دهید تا بتوانید از سایت استیم به‌طور کامل بهره ببرید.

– گفتنی است که اعتبار اکانت شما در استیم بنا به ارز کشور که اکانت‌تان را بر طبق آن ایجاد کرده‌اید، تغییر خواهد کرد و معادل همان ارز به نمایش در خواهد آمد.

به‌طور کلی خرید گیفت کارت استیم برای کاربران و گیمرهای حرفه‌ای فوق‌العاده دارای اهمیت است که افراد باید در انتخاب یک بستر مناسب به جهت استفاده از چنین خدماتی وسواس به خرج دهند تا در یک شرایط ایده‌آل به خرید انواع گیفت کارت استیم بپردازند.

سخن آخر

امروزه بازی‌های آنلاین به نسبت دیگر بازی‌ها طرفداران بیشتری دارد. اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید، حتماً ادعای ما را تأیید می‌کنید و موضوع مهم‌تر اینجا است که بازی‌های آنلاینی که برای رقابت با افراد در جهان مطرح شده است، بسیار هیجان انگیز بوده و گیمرها را ناچار به استفاده از شبکه ارتباطی استیم می‌کند. به همین دلیل این روزها خرید گیفت کارت استیم بیشتر از گذشته شده است چراکه کاربران علاقه‌ی شدیدی به انجام بازی‌های آنلاین دارند.

اما در این میان خرید گیفت کارت Steam باید از مراکز معتبر انجام شود تا برای گیمرها دردسر خاصی ایجاد نکند. در واقع انتظار کاربران پس از خرید، ارسال فوری گیفت کارت است که فقط از طرف سایت‌های معتبر انجام می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید لذت یک بازی آنلاین با دوستان‌تان را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم که حتماً به خرید گیفت کارت استیم اقدام کنید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا