سرور مجازی
فضای مجازی

مرسدس بنز CLA فیس لیفت شده در حال آزمایش شکار شد

شرکت مرسدس بنز، نسل فعلی کلاس CLA را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، بنابراین وقت آن رسیده است که شاهد آزمایش یک نسخه به روز شده از این خودرو باشیم. در همین راستا، یوتیوبر walkoARTvideos این خودرو جدید را در حال آزمایش در آلمان شکار کرد.

درست مانند مرسدس کلاس A که بر اساس آن ساخته شده است، نمونه اولیه فیس لیفت CLA که تنها نمای جلو و عقب خود را پنهان کرده است، نشان می‌دهد که فقط تغییرات جزئی در حال رخ دادن است و نباید منتظر تغییر بزرگی باشیم.

در حقیقت ممکن است تغییراتی در سپر‌ها وجود داشته باشد، زیرا نمونه اولیه این خودرو در آن قسمت‌ها دارای پوشش است. همچنین احتمالا چراغ‌ها نیز بازطراحی شوند.

مرسدس بنز CLA فیس لیفت شده

البته در داخل، تغییرات اساسی اجتناب ناپذیر است، چون مدل قبلی برای چند سال پیش بوده است. تجهیز این خودرو به کنسول میانی و پنل ابزار اصلاح شده، تعجب آور نخواهد بود، چون خودروی CLA جدید، باید با جدیدترین نرم افزار سرگرمی اطلاعاتی MBUX این برند مطابقت داشته باشد.

در زیر کاپوت، مرسدس بنز به احتمال زیاد از همان پیشرانه قبلی استفاده خواهد کرد و با موتور توربوشارژ ۲.۰ لیتری چهار خطی متصل به یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه به کار خود ادامه خواهد داد.


بیشتر بخوانید

  • خودروی ArcFox Alpha-S هواوی وارد خط تولید شد

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا