سرور مجازی
فضای مجازی

مرگ دختر ۱۷ ساله به دلیل خوابیدن بر روی گوشی همراه

یک دختر ۱۷ ساله چینی به نام خورن در ۲۷ جولای پس از استحمام، بر روی گوشی همراه که در حال شارژ بود به خواب رفت و بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت alghad، جسد این دختر در استان کراتی کشف شد. طبق تحقیقات پزشکی قانونی، خورن پس از استحمام فورا گوشی خود را به شارژر وصل کرد و سهوا بر روی دستگاه خود دراز کشید به همین علت دچار برق گرفتگی شدید شد و جان خود را از دست داد. در پی این حادثه کاربران خارجی فضای مجازی بحث‌های در مورد ایمنی شارژر‌های گوشی به راه انداختند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

یکی از کاربران اینترنت نوشت: “مسئولان باید کمپین‌هایی در مورد نحوه کار با  برق برگزار کنند. زیرا مردم پس از استحمام سیم‌های شارژر را لمس می‌کنند و اینگونه حوادث زیاد اتفاق می‌افتد.  “

یکی دیگر از کاربران فضای مجازی گفت: استفاده از شارژر بر روی تختخواب درست نیست زیرا ممکن است حتی اگر بدن خشک باشد نیز دچار آسیب شود.

مرگ دختر 17 ساله

کارشناسان توضیح می‌دهند که احتمال اینکه فرد در معرض شوک الکتریکی از شارژر تلفن قرار بگیرد، کم است، اما در صورت استفاده از شارژر ناسازگار یا نامرغوب، خطرات آن افزایش می‌یابد، زیرا به درستی عایق بندی نشده  و این امر منجر به آتش‌سوزی، گرم شدن بیش از حد یا برق‌گرفتگی می‌شود.


بیشتر بخوانید

  • کشف سر بریده شده مومیایی مصری در خانه پزشک انگلیسی

 

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا