سرور مجازی
zoomit

کنترلر سونی برای آیفون، امکان اجرای بازی‌های پلی‌استیشن روی گوشی را فراهم می‌کند

سونی به‌جازی راه‌اندازی سرویس استریم بازی‌های خود برای دستگاه‌های iOS و اندروید، تصمیم گرفته است از راهکاری بسیار ارزان‌تر بهره ببرد. این شرکت کنترلر موبایلی جدیدی تولید کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد بازی‌های پلی‌استیشن را روی گوشی موبایل خود بازی کنند. این محصول Backbone One PlayStation Edition نام دارد و فعلاً فقط برای دارندگان آیفون دردسترس است.

به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، کنترلر سونی درست مثل سرویس‌های استریم بازی به اتصال اینترنت با پهنای‌باند بالا نیاز دارد. علاوه‌براین، شما به کنسول پلی‌اسیشن ۵ یا پلی‌استیشن ۴ نیاز دارید. برای اجرای بازی‌ها کافی است آیفون را به کنترلر Backbone One متصل کنید و از برنامه‌ی PS Remote Play برای دسترسی مستقیم به بازی‌های PS5 و PS4 خود ازطریق گوشی بهره ببرید.

سونی تأکید دارد که این کنترلر باید با بازی‌های اپ‌استور و سایر سرویس‌های استریم بازی که از کنترلر پشتیبانی می‌کنند ازجمله Xbox Game Pass Ultimate، Genshin Impact، Fantasian، Call of Duty: Mobile و غیره کار کند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سونی جزئیات هیجان‌انگیزی از پلی استیشن VR 2 منتشر کرد
  • سونی با تصاحب پلتفرم‌های مسابقاتی، سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش‌های الکترونیکی را گسترش می‌دهد

این کنترلر نیازی به شارژ ندارد زیرا به‌طور مستقیم ازطریق آیفون تغذیه می‌شود. کنترلر Backbone One در بازارهای مختلف ازجمله ایالات متحده، کانادا، مکزیک، استرالیا، نیوزلند، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، هلند و بریتانیا دردسترس قرار خواهد گرفت و پس از آن در تعداد بیشتری از کشورهای جهان عرضه خواهد شد.

نسخه‌ی اندرویدی این کنترلر در ماه نوامبر از راه خواهد رسید و با همان قیمت ۱۰۰ دلاری دردسترس خواهد بود. البته به‌خاطر داشته باشید که اگر قصد دارید این محصول را برای اجرای بازی‌های پلی‌استیشن سفارش دهید، باید مدل سفید را انتخاب کنید زیرا چیدمان دکمه‌های آن مشابه با کنترلر DualShock است. نسخه‌ی مشکی (اندروید و آیفون) از چیدمان دکمه‌های مشابه با کنترلرهای ایکس‌باکس بهره می‌برد.

همچنین این کنترلر با همه‌ی آیفون‌ها سازگار است و افرادی که آن را خریداری کنند سه ماه نسخه‌ی آزمایشی رایگان Discord Nitro، یک ماه دسترسی رایگان به Game Pass Ultimate، یک ماه دسترسی رایگان به اپل آرکید و دو ماه دسترسی رایگان به Stadia Pro خواهند داشت که قیمت کل آن‌ها به ۷۰ دلار می‌رسد. البته نسخه‌ی اندروید فقط با سه ماه دسترسی به Discord Nitro و دو ماه دسترسی به Stadia Pro با ارزش کلی ۵۰ دلار ارائه خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا