سرور مجازی
فضای مجازی

مخفی کردن اطلاعات مهم از دست تعمیرکار با ویژگی Repair Mode سامسونگ

سپردن تلفن خود، پر از عکس، متن و سایر اطلاعات شخصی به تعمیرکار گوشی ممکن است خطرناک باشد. به هر حال این واقعیت که اطلاعات کاربر در طول فرآیند تعمیر، امکان دارد لو برود نگرانی خیلی‌ها است.

اما SamMobile اخیرا یک بیانیه مطبوعاتی از سایت مطبوعاتی کره‌ای سامسونگ پیدا کرده که در آن، آمده که این شرکت امیدوار است با یک ویژگی جدید حفظ حریم خصوصی به نام Repair Mode ، به این نگرانی ها پایان دهد.

این ویژگی به تکنسین‌ها دسترسی محدودی به قسمت‌های داخلی گوشی کاربر را می‌دهد. در حقیقت آن‌ها می‌توانند به اندازه کافی برای رفع مشکل دسترسی داشته باشند، اما نه آنقدر که عکس‌های شما را فاش کنند.

این ویژگی برای اولین بار در گوشی‌های گلکسی S۲۱ و فقط در کره جنوبی ارائه می‌شود. این شرکت قصد دارد در آینده پشتیبانی از این ویژگی را به مدل‌های دیگر نیز گسترش دهد.

ویژگی Repair Mode سامسونگ

همانطور که در بیانیه مطبوعاتی ترجمه شده ذکر شده، کاربران می‌توانند این ویژگی را از طریق بخش “مراقبت از باتری و دستگاه” در تنظیمات داخلی روشن کنند. پس از انجام این کار، گوشی در حالت Repair Mode راه اندازی مجدد می‌شود و سپس حساب ها، عکس‌ها و پیام‌ها مخفی می‌شوند. در نتیجه تنها برنامه‌های نصب شده پیش‌فرض گوشی، توسط تعمیرکار قابل دسترسی خواهد بود.


بیشتر بخوانید

  • اعتراف سامسونگ به گمراه کردن مصرف کنندگان تلفن همراه

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا