سرور مجازی
فضای مجازی

یک شهر ژاپن مورد حمله میمون ها قرار گرفت + فیلم

مردم یک شهر در جنوب غربی ژاپن در معرض حمله میمون‌هایی قرار گرفته اند که اقدام به ربودن کودکان، حمله فیزیکی و ورود مخفیانه به داخل مدرسه می‌کنند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی، از تاریخ ۸ ژوئیه تاکنون ۵۸ نفر در شهر یاماگوجی مورد حمله میمون‌ها قرار گرفته اند. با بدتر شدن اوضاع، شهرداری محلی در این شهر اقدام به استخدام یک واحد ویژه برای شکار این حیوانات با اسلحه‌های بیهوش کننده کرده است.

یک فرد محلی در داخل خانه اش در حالی که لباسهایش را آویزان می‌کرد مورد حمله میمون قرار گرفت. فرد دیگری انگشتان پایش را که بانداژ شده است نشان می‌دهد. آن‌ها از این اینکه میمون‌ها تا این اندازه چاق و بزرگ هستند متحیر و وحشت زده شده اند.


بیشتر بخوانید

  • خط آخر مرد شیطان پرست؛ می خواهم یکی از پاهایم را بِبُرم! + فیلم

کد ویدیو

این میمون‌ها بیشتر کودکان و افراد سالخورده را مورد هدف قرار می‌دهند. از آنجایی که این میمون‌ها علاقه زیادی به میوه ندارند بنابراین تله‌ها کارایی ندارد. ” ماساتو سایتو “، یکی از مقامات محلی شهر یاماگوجی روز چهارشنبه در این باره گفت: «این میمون‌ها بسیار زیرک هستند. آن‌ها به صورت مخفیانه در پشت سر افراد حرکت کرده و حمله ور می‌شوند؛ در بیشتر مواقع پای افراد را گاز می‌گیرند.»

بنا به گفته سایتو شهروندان محلی در مواجهه با میمون‌ها باید این دستورالعمل را اجرا کنند: به چشمان آن‌ها نگاه نکنند، تا حد امکان خود را بزرگتر از آنچه هستند نشان دهند مثلا با بازکردن کت خود. سپس تا آنجا که ممکن است آرام و بدون آنکه حرکت سریعی انجام دهند به عقب برگردند.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا