سرور مجازی
فضای مجازی

فرار اسب، مراسم عروسی را بهم زد + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع اتفاق غیرمنتظره در یک مراسم عروسی در هندوستان را به تصویر می‌کشد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود در حالی که مهمانان حاضر در جشن عروسی با موزیک در حال پخش مشغول پایکوبی و شادی هستند ناگهان این حیوان اقدام به فرار می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی هند این اتفاق در منطقه حامی پور شهر مودا‌ها واقع در ایالت اوتار پرادش هند رخ داد.

در حالی که جمعیت زیادی از مهمانان با موزیکی که با صدای بلند در حال پخش است سرگرم هستند این حیوان در میان جمعیت به هوا برخاسته و اقدام به فرار می‌کند. ” دیپانشو کابرا “، افسر پلیس محلی این ویدئو را در صفحه توئیتر خود منتشر کرد. او در شرح ویدئو نوشت: «اسب‌ها از صدای بلند هراسان هستند. این حیوان وقتی در میان جمعیت و در معرض صدای بلند قرار گرفت با پرش به هوا و لگد زدن سعی کرد تا فرار کند.»


بیشتر بخوانید

  • فرار اسب از جشن عروسی، داماد را به دردسر انداخت!

در ویدئوی منتشر شده این اسب دیده می‌شود که با پریده به هوا سعی می‌کند تا راه را برای فرار خود باز کند. این ویدئو نشان می‌دهد جمعیت حاضر با دیدن این صحنه تلاش می‌کنند تا از مقابل این حیوان فاصله بگیرند با این حال تعدادی در معرض لگد‌های اسب قرار می‌گیرند.

گفتنی است؛ این اولین بار نیست که صدای بلند موجب فراری دادن اسب‌ها در یک مراسم می‌شود. در یکی از حوادثی که پیشتر رخ داده بود انفجار ترقه توسط مهمانان، موجب فراری شدن اسب داماد شده بود.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا