سرور مجازی
فضای مجازی

جزئیاتی از اطلاعات فاش شده دوربین‌های آیفون ۱۴

سری آیفون ۱۴ با توجه به تغییرات کوچک، اما مهمی که انتظار می‌رود اپل در خط تولید ایجاد کند، مجموعه جالبی خواهد بود. اما در حالی که هنوز ماه‌ها با ارسال این گوشی به خریداران اولیه فاصله داریم، به نظر می‌رسد که در حال حاضر بخش تولید با مشکلاتی روبرو شده است. این موضوع برای اپل چیز جدیدی نیست، زیرا اپل مجبور شد در مدل X نیر عرضه آیفون X را به تعویق بیاندازد و به دلیل برخی مشکلات، تعداد محدودی از آیفون‌های دیگر را عرضه کند. خوشبختانه، به نظر می‌رسد مشکلات حال حاضر تأثیر بسیار محدودی بر تعداد آیفون‌های اپل در پاییز امسال داشته باشند.

به گزارش slashgear، مشکلات تامین به طور منظم با هر گوشی هوشمندی اتفاق می‌افتد، به همین دلیل است که سازندگان همیشه برنامه‌های پشتیبان و گاهی اوقات تامین کنندگان جایگزین دارند. با این حال، سال گذشته به دلیل کمبود جهانی تراشه تولیدات بسیاری از شرکت‌ها با مشکل مواجه شد. به نظر می‌رسد که بدترین حالت به پایان رسیده است، اما اثرات آن همچنان می‌تواند موج‌هایی را در صنعت ایجاد کند. گزارشات، قبلا اشاره کرده بودند که اپل با مشکلاتی در تامین رم و پنل‌های نمایشگر برای آیفون ۱۴ درگیر است. به نظر می‌رسد اکنون اپل برای یکی دیگر از قطعات سخت افزاری مهم خود، با مشکلاتی مواجه است.

مشکلات در بخش دوربین آیفون ۱۴

دوربین آیفون

یک افشاگر اخیراً ادعا کرد که برای دوربین عقب، اپل از تامین کننده Genius کمک گرفت با این حال لنز‌های دوربین عقب ارائه شده توسط Genius از ترک‌های پوششی رنج می‌برند. با در نظر گرفتن اینکه دوربین‌ها چقدر برای گوشی‌های هوشمند مهم هستند، طبق گزارش ها، اپل مجبور شده است به سرعت به دنبال یک تامین کننده دیگر برود این در حالی است که Genius تلاش می‌کند خط تولید خود را تعمیر کند. خوشبختانه، اعتقاد بر این است که تامین‌کننده تایوانی Largan توانایی رسیدگی به سفارشات اپل را دارد، حتی اگر Genius نتواند مشکل ادعایی را ظرف یک تا دو ماه حل کند.

خبر بهتر این است که افشاگر این اطلاعات خوشبین است که این تغییرات تامین کننده به شدت بر برنامه‌های اپل یا میزان ارسال محصولات تاثیر نخواهد گذاشت. سری آیفون ۱۴ حداقل بر اساس شایعات تغییرات جالبی هم از نظر سخت افزاری و هم از نظر استراتژی بازاریابی خواهد داشت. طبق گزارش ها، اپل همچنین در حال افزایش فاصله بین مدل‌های پایه و پرو است و آیفون ۱۴ را شبیه آیفون ۱۳، اما کمی ارتقا یافته‌تر می‌کند. همچنین طبق گزارش ها، این شرکت گزینه مدل مینی ۵.۴ اینچی را کنار گذاشته و آن را با مدل ۶.۷ جایگزین خواهد کرد.


بیشتر بخوانید

  • افزایش قیمت گوشی‌های آیفون ۱۴ قطعی است

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا