سرور مجازی
zoomit

اپل یکی از مدیران باسابقه لامبورگینی را برای توسعه خودروی الکتریکی خود استخدام کرد

تا اواسط دهه‌ی ۲۰۱۰ میلادی، اپل هر سال کمتر از ۱۰ پتنت خودرویی ثبت می‌کرد اما در سال ۲۰۱۶ این تعداد به ۴۴ مورد رسید. شماری از این پتنت‌ها به سیستم خودران ارتباط داشتند. اکنون گزارشی منتشر شده که از قدم جدید شرکت مذکور در راستای خودروهای خودران خبر می‌دهد.

به گزارش تک کرانچ،‌ اپل یکی از سازندگان کهنه‌کار سوپراسپرت لامبورگینی را برای کار روی پروژه‌ی نه‌چندان محرمانه خودروهای خودکار الکتریکی شرکت خود استخدام کرده است.

براساس پروفایل لینکدین لوئیجی تارابورلی، مدیر اجرایی، به نظر می‌رسد می ۲۰۲۲ تاریخی بود که وی به کار خود در لامبورگینی پایان داد. تارابورلی نزدیک به ۲۱ سال در لامبورگینی کار کرده و عمدتاً در چند وقت اخیر وظیفه‌ی توسعه شاسی و دینامیک خودروها را بر عهده داشته است. تارابورلی در طول مدت همکاری خود با این شرکت، در میان سایر خودروها روی هوراکان کوپه، پرفورمانته و آونتادور کوپه نیز کار کرد. استخدام تارابورلی، همراه با چند نفر دیگر در ماه‌های اخیر، نشان می‌دهد که اپل همچنان به تولید خودروی الکتریکی تعهد دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • اپل در ۲۲ سال گذشته تقریباً ۲۵۰ پتنت مربوط‌ به خودرو ثبت کرده است

پروژه موسوم به تایتان اپل از زمان راه‌اندازی در سال ۲۰۱۴ فراز و نشیب‌های خود را داشته و بارها به تعویق افتاده است. حتی در مقطعی شرکت مجبور شد تعداد اعضای تیم را کاهش دهد. بااین‌حال، سال گذشته اتفاق خوبی برای پروژه‌ی مذکور رخ داد و اپل چند استخدام و انتصاب کلیدی کرد. به‌عنوان مثال، از مدیر ارشد نرم‌افزار خود یعنی کوین لینچ برای نظارت بر تایتان استفاده می‌کند. در ماه می نیز دسی اویکاشویچ، یکی از مدیران قدیمی فورد به استخدام این شرکت درآمد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا