سرور مجازی
فضای مجازی

ویژگی جدید گوگل مپ نمایش نمای سه بعدی مکان‌های معروف

نسخه جدید برنامه نقشه‌های گوگل (Google Maps) امکان مشاهده نمای هوایی سه بعدی از مکان‌های دیدنی معروف را فراهم کرد. همچنین این نسخه هشدار‌هایی نیز درباره اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی به کاربر ارائه می‌دهد.

البته نمای سه بعدی نقشه‌های گوگل هنوز به صورت کامل آماده نشده، اما می‌توان نیم نگاهی به آن انداخت. گوگل به‌روزرسانی جدیدی برای نسخه اندروید و iOS برنامه مپ خود آماده کرده است که نمای هوایی نزدیک به ۱۰۰ مکان معروف در لندن، سان‌فرانسیسکو، نیویورک و… را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این ویژگی جدید گوگل مپ، مبتنی بر هوش مصنوعی است و به کمک ترکیب میلیارد‌ها تصویر، ازجمله عکس‌های ماهواره‌ای و نمای خیابان‌ها، نما‌های سه‌بعدی واقع‌گرایانه‌ای را ایجاد می‌کند.  شرکت گوگل این ویژگی را به‌عنوان ابزاری برای پیش‌نمایش مکان‌های دیدنی جهان برای گردشگران معرفی می‌کند.

ویژگی جدید گوگل مپ نمایش نمای سه بعدی مکان‌ها

به جز این ویژگی، مقایسه مسیر‌ها نیز در نسخه جدید برنامه نقشه‌های گوگل بهبود یافته و مصرف سوخت خودرو‌ها برای صرفه جویی، در نظر گرفته شده است.

سیستم ناوبری دوچرخه‌سواری این سرویس اکنون اطلاعات مسیریابی دقیق‌تری مثل ترافیک سنگین خودرو، تپه‌های شیب‌دار و انواع جاده‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد و داده‌های آن در هفته‌های آینده برای صد‌ها شهر جدید، دردسترس قرار خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید

  • گوگل مپ بهترین مسیر از نظر مصرف سوخت را ارائه می‌دهد

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا