سرور مجازی
فضای مجازی

پیداشدن سر مار در غذای هواپیما! + تصاویر

همه ما از داستان‌های وحشتناکی از سرو غذای در برخی شرکت‌های هواپیمایی شنیده ایم، اما شاید همه این تجربه‌ها به وحشتناکی تجربه کارمند بدشانس شرکت هواپیمایی “سان اکسپرس” نباشد. بنا به گزارش دیلی میل، این کارمند نگونبخت در حالی سر یک مار را در غذای خود پیدا کرد که بیشتر از نصف آن را خورده بود.

در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است سر مار را در داخل ظرف غذا نشان می‌دهد. این خدمه شرکت هواپیمایی سان اکسپرس که نامش “استورات ” اعلام شده در حال صرف غذا بود که با این صحنه رو به رو شد. این اتفاق هفته گذشته و در یک پرواز ترکیه به آلمان رخ داد.


بیشتر بخوانید

  • سورپرایزشدن مادر توسط پسر خلبانش + فیلم

این خدمه هواپیما در تاریخ ۲۱ جولای با اولین پرواز از آنکارا، پایتخت ترکیه عازم شهر دوسلدروف آلمان بود که این کشف مشمئزکننده رخ داد. هواپیمای پرواز XQ۷۹۴ در ساعت ۳.۳۰ دقیقه بامداد از فرودگاهی در پایتخت ترکیه برخاست و پس از یک پرواز که به مدت ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه به طول انجامید در فرودگاهی در غرب آلمان بر زمین نشست.

غذای هواپیما

در حین پرواز، خدمه مشغول خوردن غذا بودند که استوارد بدشانس در غذای خود سر یک مار را پیدا کرد. در یکی از تصاویر منتشر شده سر یک مار که سیاه رنگ به نظر می‌رسد دیده می‌شود.

گفتنی است؛ پس از این اتفاق، شرکت هواپیمایی سان اکسپرس ترکیه اعلام کرد تا انجام بررسی‌های بیشتر، قرارداد خود با شرکت محلی تهیه غذا با نام ” Sancak Inflight” را به حالت تعلیق درآورده است.

سر مار

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا