سرور مجازی
فضای مجازی

خط آخر مرد شیطان پرست؛ می خواهم یکی از پاهایم را بِبُرم! + فیلم

مرد جوان فرانسوی که تاکنون تغییرات فیزیکی زیادی را روی بدن خود اِعمال کرده به تازگی با انتشار ویدئویی از تصمیم خود برای بریدن یکی از پاهایش خبر داد. ” آنتونی لوفرِدو ” ۳۳ ساله که قبلا تمام بدنش از جمله مردمک چشمش را با خالکوبی کرده و بینی و لب بالایی خود را برای تبدیل شدن به آنچه او “ بیگانه سیاه پوست ” می‌خواند برداشته حالا قصد بریدن پایش را دارد.

او پیشتر برای آنکه بیشتر به آنچه در ذهن دارد شبیه‌تر شود اقدام به بریدن دو انگشت دستش کرده بود تا دستش شبیه به یک پنجه به نظر برسد. او سال پیش با انجام یک عمل جراحی در مکزیک، دو انگشت دست خود را قطع کرد تا دستش شبیه به یک پنجه به نظر برسد.


بیشتر بخوانید

  • لحظه سقوط خودروی گردشگران به پایین آبشار + فیلم

لوفردو که قبلا گفته بود ظاهر وحشتناکش مانعی برای یافتن کار برای او شده در شرح تصمیم جدید خود گفت: «واقعا یک چیز (تصمیم) سخت است، چون من پا‌های سالمی دارم و قطع عضو چیز (تصمیم) بزرگی است.»

قیافه اولیه لوفردو در سن 20 سالگی

پسر شیطان پرست

با این حال او می‌خواهد یکی از پاهایش را از قسمت زانو قطع کند. این جوان با وجود انجام جراحی های متعدد که زبان خود را دو نیمه کرده و گوش هایش را برداشته با این حال می‌گوید هنوز حدود ۴۴ درصد تا رسیدن به هدف خود که تبدیل شدن به یک ” بیگانه سیاه پوست ” است فاصله دارد. او می‌گوید بعد از قطع کردن پا، هدف بعدی اش تمرکز روی صورتش خواهد بود.

عمل جراحی

لوفردو در گفتگو با روزنامه فرانسوی Midi Libre در سال ۲۰۱۷ گفته بود که از سنین جوانی به ایجاد تغییرات در بدن خود علاقمند بوده است. به گفته لوفردو، او در سن ۲۰ سالگی و زمانی که به عنوان بادیگارد کار می‌کرد متوجه شد که آن طور که دلش می‌خواهد زندگی نمی‌کند؛ بنابراین در سن ۲۴ سالگی همه چیز را متوقف و به استرالیا رفت.

شیطان پرستی

او که دوست دارد یک شخصیت ترسناک جلوه کند قبلا به میرر انگلیس گفته بود: «اغلب در جایی در خیابان مستقر می‌شوم و به ویژه شب‌ها در خیابان‌های تاریک نقش بازی می‌کنم. من تضاد بین نقشی که بازی می‌کنم و خودم را بررسی می‌کنم.»

هشدار: این ویدئو شامل صحنه هایی است که ممکن است برای برخی مناسب نباشد

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا