سرور مجازی
فضای مجازی

هدر دادن پول آن هم بخاطر قاب گوشی همراه

نمی‌توانیم بگوییم این عادت چه زمانی شکل گرفته است، اما به نظر می‌رسد که اکثریت  آن را پذیرفته‌اند.

به گزارش zdnet ، صحبت سر قاب هایی است که برای تلفن‌های همراه استفاده می شود. زمانی که شما گوشی همراه خود را خریداری می کنید، بسیار زیبا به نظر می‌رسد. درست مثل تبلیغات، اما بعد شما یک تکه لاستیک وحشتناک ۲۰ دلاری می‌خرید تا عظمت آن را پنهان کنید.

 آیا این کار را به این دلیل انجام می‌دهید که از انداختن آن می‌ترسید؟ یا به نوعی (خود را وادار می‌کنید) باور کنید که یک قاب باعث می‌شود گوشی با دقت طراحی شده شما برجسته شود؟

بله، برخی از این موارد وجود دارد. همه دوست دارند گوشی همراه برق زده و بدون قاب را به همراه داشته باشند. اما به اندازه کافی این جسارت را ندارند.

شرکتی  اکنون تبلیغی را منتشر کرده است که مطمئناً قصد دارد به شما کمک کند تا خود را از رفتار غیر زیبایی شناختی و ضد زیبایی شناختی دور کند. یک آیفون ۱۳ روی لبه یک میز قرار دارد. هیچ موردی نداره شروع به زنگ زدن می‌کند.

می‌دانید چه اتفاقی می‌افتد ؟ وقتی یک آیفون که روی یک سطح سخت خوابیده است، زنگ بزند، لرزش خواهد داشت. شروع به حرکت می‌کند، درست مانند چرخان سالاد اگر آن را روی میز آشپزخانه خود بگذارید.زمانی که با زمین برخورد می کند گاهی آسیب چندانی نمی‌بیند و به زنگ زدن خود ادامه می دهد.

اپل می‌گوید: “آیفون ۱۳ با سپر سرامیکی در واقع محکم‌تر از هر شیشه گوشی هوشمند است. در روز‌های اولیه تولید قاب‌های آیفون، این کلمات به ذهنم خطور کرد: “قرار دادن آیفون خود در یک قاب مانند خرید یک آئودی است، آن را در لاستیکی پیچیده و شعله‌های آن را رنگ آمیزی می‌کند. مانند رفتن به یک رستوران سه ستاره میشلن و درخواست سس گوجه فرنگی است . مثل رفتن به کلیسا، جویدن آدامس و دمیدن حباب در کشیش است. “

آیفون و اندروید خود را آزاد کنید. به دنیا نشان دهید که گوشی شما زرق و برق دار است. به دنیا نشان دهید که به اندازه کافی به خودتان اعتماد دارید که گوشی خود را طوری نیندازید که آن را خراب کنید. مردم به شما ایمان داشته باشید. این گوشی‌ها خیلی بهتر از قبل هستند. آیفون خود را آزاد کنید همه ما به آزادی اعتقاد داریم، درست است؟


بیشتر بخوانید

  • دلایل اهمیت تهیه قاب برای گوشی

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا