سرور مجازی
فضای مجازی

کلاه ایمنی، جان موتورسوار را از مرگ حتمی نجات داد + فیلم

در آنچه تنها می‌تواند به عنوان یک معجزه توصیف شود یک مرد موتورسوار در برزیل پس از آنکه در مقابل چرخ‌های اتوبوس در حال حرکت قرار گرفت از مرگ گریخت. این مرد موتورسوار که هویتش مشخص نشده در حالی از این حادثه جان سالم به در برد که تنها دچار کبودی بدن شد.

بنا به ویدئویی که در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شد این موتورسوار در حال رانندگی با موتورسیکلت خود بود که ناگهان با از دست دادن کنترل آن در مقابل چرخ‌های عقب اتوبوس قرار گرفت. ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد اولین بخشی از بدن موتورسوار که با چرخ‌های اتوبوس تماس پیدا می‌کند سر وی است. با این حال این راننده به علت پوشیدن کلاه ایمنی پس از قرار گرفتن در مقابل چرخ اتوبوس کمی به جلو حرکت داده شد.


بیشتر بخوانید

  • پیک پیتزافروشی، جان پنج کودک را نجات داد + فیلم

در ادامه ویدئو مشاهده می‌شود موتورسوار در حالی که کاملا شوکه شده از زیر اتوبوس بلند شده و از اتوبوس فاصله می‌گیرد. او سپس روی پیاده رو دراز می‌کشد. هنوز مشخص نیست که این حادثه در کدام منطقه برزیل رخ داده است.

وقوع این حادثه در حالی خبرساز می شود که چند ماه پیش نیز در حادثه ای مشابه یک کودک دوچرخه سوار به شکلی معجزه آسا از تصادف با اتوبوس جان سالم به در برده بود. در آن اتفاق که در منطقه کانور واقع در ایالت کرالا هند رخ داد یک کودک ۹ ساله دوچرخه سوار که از جنگل مجاور به طرزی ناگهانی وارد جاده شده بود از تصادف مرگبار با اتوبوس گریخت.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا