سرور مجازی
فضای مجازی

بایدو از خودروی خودران رونمایی کرد

یک شرکت پیشرو در هوش مصنوعی به نام بایدو، روز گذشته از نسل بعدی خودروی  برقی خود خودران خود رونمایی کرد.

به گزارش سایت prnewswire، این خودرو برقی، آپولو RT۶ نام دارد که پیش بینی می‌شود سال آینده در بازار‌های چین عرضه شود. این خودرو برای محیط‌های پیچیده شهری طراحی شده و هزینه ساخت هر دستگاه از این خودرو، ۲۵۰ هزار یوان معادل ۳۷ هزار دلار بوده که در مقایسه با نسل قبلی خود ۴۸۰ یوان کاهش یافته است.

رابین لی، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل این شرکت گفت: “این کاهش هزینه عظیم ما را قادر می‌سازد تا از ده‌ها هزار خودروی خودران در چین استفاده کنیم. این امر منجر می‌شود تا افراد با استفاده از این خودرو  نصف کرایه تاکسی‌های کنونی را پرداخت کنند. براساس گزارش‌ها، آپولو RT۶ به عنوان نسل ششم خودروی برقی بایدو است که امکان نصب صندلی‌های اضافی را فراهم می‌کند. این خودروی خودران دارای فضای بیشتر در مقایسه با نسل قبلی خود است.

آپولو RT۶ با طول ۴۷۶۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور ۲۸۳۰ میلی‌متر است. این خودرو ۱۲ دوربین، لیدار (سیستم شناسایی مشابه رادار) دارد و کف کاملا صاف و سیستم تعامل هوشمند را به کاربران ارائه می‌کند. ایمنی و قابلیت اطمینان آپولو RT۶ توسط مجموعه عظیمی از داده‌های دنیای واقعی پشتیبانی می‌شود. در ادامه میتوانید تصاویری این خودرو را مشاهده کنید.

خودروی خودران

خودروی بایدو

خودروی خودران بایدو


بیشتر بخوانید

  • فورد نیز خودروی خودران خود را آزمایش کرد

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا