سرور مجازی
فضای مجازی

قابلیت مسدود سازی محتوای نامناسب در تیک تاک

به نقل از mmnews، تیک تاک اعلام کرده است که به زودی ویژگی‌های جدیدی را به این نرم افزار معرفی می‌کند که کاربران می‌توانند از آن برای مسدود کردن محتوای نامناسب استفاده کنند.

تیک تاک در پستی اعلام کرد: کارشناسان ما در حال کار بر روی ویژگی‌ای هستند که تحت آن کاربران می‌توانند تمام ویدیو‌هایی را که دوست ندارند تماشا کنند، مسدود کنند.

بر اساس گزارش‌ها، با کمک این ویژگی تیک تاک، کاربران باید تمام آن کلمات دارای هشتگ را در ویژگی «علاقه‌مند نیستم» قرار دهند که کاربران دوست ندارند ویدیو‌های آن را تماشا کنند؛ برای مثال، اگر کاربری نمی‌خواهد ویدیو‌های رقص را تماشا کند، باید کلمه رقص را با هشتگ «علاقه‌مند نیستم» به فید اضافه کند، به‌طور مشابه، کسی که نمی‌خواهد ویدیو‌های مبارزه را تماشا کند، می‌تواند «جنگ» را اضافه کند. تیک تاک همچنین گفته است که کاربران در هنگام استفاده از این ویژگی باید بسیار هشیار باشند، زیرا اگر کلمه رقص را به ویژگی اضافه کنند، قادر به دیدن انواع ویدیو‌های رقص نخواهند بود.

تیک تاک

مدیریت تیک تاک در ادامه اعلام کرد که کارشناسان ما همچنین در حال کار بر روی یک ویژگی به نام «سطح محتوا» هستند که از طریق آن محتوای آپلود شده در برنامه بر اساس سن، یعنی ویژگی فوق، به افراد توصیه می‌شود تحت چه مواردی به محتوای خطرناک دسترسی به افراد زیر سن قانونی داده نمی‌شود یا در مورد چنین ویدیویی اخطاری داده می‌شود، امتیاز ایمنی آن چقدر است؟


بیشتر بخوانید 

  • تیک تاک ویدیوهای بزرگسالان در فید نوجوانان را محدود می کند

تیک تاک در سراسر جهان از جمله در پاکستان به دلیل ویدئو‌ها یا محتوای نامناسب، زشت و خطرناک مورد انتقاد قرار گرفته است و به همین دلیل چندین بار در چندین کشور از جمله آمریکا به طور جزئی ممنوع شده است.

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا