سرور مجازی
فضای مجازی

هکر‌های روسی اطلاعات افسران اطلاعاتی نظامی اوکراین را فاش کردند

گروه هکر روسی RaHDit اطلاعات ۲۵۰۰ افسر دیگر از اداره اطلاعات (GUR) اداره نظامی اوکراین را منتشر کرده و در اختیار عموم قرار داده است.

بر اساس گزارش اسپوتنیک، این گروه هکری اعلام کرد که داده‌های منتشر شده حاوی اطلاعاتی درباره بستگان افسران مذکور و افرادی است که با آن‌ها زندگی می‌کنند و همچنین افرادی که از حساب‌های بانکی GUR مبالغی دریافت کرده‌اند.

این گروه هکری به اسپوتنیک گفت که قصد ندارد اطلاعات عمومی در مورد بستگان زیر سن قانونی افسران اوکراینی را ارائه دهد.

به گفته هکران روسی، در میان افسران GUR، معتادان به مواد مخدر و مجرمان محکوم به سرقت، قاچاقچی‌های غیرقانونی اسلحه و مواد مخدر، و همینطور افرادی که جرائم دیگری انجام داده اند وجود دارند.. گروه روسی RaHDit خاطرنشان کرد که داده‌ها را به نهاد‌های مجری قانون تحویل داده است.

حمله سایبری

پیش از این، این گروه اطلاعات هزار کارمند GUR و ۷۰۰ کارمند سرویس امنیتی اوکراین (SBU) را منتشر کرد. علاوه بر اطلاعات عمومی، اطلاعات فاش شده شامل جزئیات شخصی تری از زندگی افسران اوکراینی می‌شود.

گفته می‌شود نقص در حفاظت از شبکه‌های اداره مرکزی اطلاعات در جزیره ریبالسکی در کی‌یف به دستیبابی هکر‌ها به این اطلاعات کمک کرده است. از زمان درگیری روسیه و اوکراین، این بزرگترین نشت اطلاعاتی برای کشور اوکراین محسوب می‌شود.


بیشتر بخوانید

  • جنگ سخت دستگاه‌های امنیتی روسیه با هکرها

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا