سرور مجازی
تکنولوژی

رندرهای سری گلکسی واچ 5 سامسونگ طراحی کامل آن را نشان می‌دهد

سامسونگ برای امسال نیز در نظر دارد تا نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود، یعنی خانواده گلکسی واچ 5 را معرفی کند. این نسل از ساعت‌های هوشمند سامسونگ پیشرفته‌تر از همیشه خواهند بود. حال پیش از رونمایی رسمی از این سری ساعت‌های هوشمند سامسونگ، تصاویر گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو لو رفته که در ادامه نگاهی به این تصاویر داریم.

سامسونگ در کنار عرضه Galaxy Watch 5، یک مدل گران‌تر از آن را با پسوند Pro روانه بازار خواهد کرد که تاکنون گزارشات مختلفی مانند تجهیز آن به باتری با شارژدهی بالا منتشر شده‌اند. این بار شاهد درز اطلاعاتی مهم از طراحی نهایی ساعت‌های هوشمند جدید سامسونگ هستیم.

گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو شبیه به نسل قبل هستند

تصاویر سری گلکسی واچ 5

در گزارشی جدید، افشاگر معروف دنیای موبایل و حوزه‌های مرتبط با آن یعنی «ایوان بلس» به‌تازگی رندرهای نهایی خانواده Galaxy Watch 5 سامسونگ را منتشر کرده است. به نظر می‌رسد که این خانواده شامل دو عضو یعنی گلکسی واچ 5 و واچ 5 پرو می‌شود.

بر اساس شواهد، احتمالا Galaxy Watch 5 Pro جانشین Galaxy Watch 4 Classic خواهد بود و ظاهری شبیه به آن خواهد داشت. مدل پرو در رنگ‌های مشکی تیتانیومی یا خاکستری عرضه می‌شود. یک مدل LTE هم از این محصول قابل خریداری خواهد بود. اسم رمز واچ 5 پرو، Project X است و احتمالا عرضه آن تنها در یک مدل 45 میلی‌متری صورت می‌گیرد. حاشیه‌های دور نمایشگر مدل پرو با مدل استاندارد متفاوت است.

نوشته های مشابه

از دیگر سو، طبق معمول نسل جدید مدل استاندارد و بدون پسوند ساعت‌های هوشمند سامسونگ یعنی Galaxy Watch 5 را داریم که با اسم رمز Heart معرفی می‌شود. این مدل هم در نسخه‌هایی با قابلیت اتصال به شبکه LTE عرضه خواهد شد. رنگ‌بندی گلکسی واچ 5 متنوع‌تر از برادر بزرگ‌ترش خواهد بود. بر خلاف مدل پرو، سامسونگ این محصول را در مدل‌های 40 و 44 میلی‌متری به دست مشتریان می‌‌رساند. هر دو محصول با سیستم‌عامل WearOS 3.5 با رابط کاربری OneUI Watch 4.5 از راه می‌رسند.

سامسونگ تاریخ دقیقی را برای معرفی سری جدید ساعت‌های هوشمندش تعیین نکرده اما امکان دارد که مطابق با انتظارات، این محصولات در کنار گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 سامسونگ طی برگزاری رویداد Unpacked معرفی شوند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا