سرور مجازی
تکنولوژی

تصاویر قطعات داخلی ایسوس راگ‌فون 6 سیستم خنک‌کننده پیشرفته آن را نشان می‌دهد

به دلیل استفاده از سخت‌افزار قدرتمندتر در گوشی‌ها، شرکت‌های سازنده مجبور به استفاده از سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌تر در محصولات خود هستند تا از داغ شدن آن جلوگیری کنند. گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 هم از این قاعده مستثنی نیست. کالبدشکافی و تصاویر داخلی ROG Phone 6، از حضور خنک‌کننده پیشرفته‌ای در این گوشی گیمینگ خبر می‌دهد که در ادامه به جزئیات بیشتری از آن می‌پردازیم.

ایسوس اخیرا از خانواده گوشی‌های گیمینگ ROG Phone 6 خود رونمایی کرده و این محصولات، جدیدترین پرچمداران تایوانی‌ها محسوب می‌شوند. طبق تصاویری که از اجزای داخلی این گوشی منتشر شده، سیستم خنک‌کننده پیشرفته‌ این دستگاه کاملا مشهود است.

ایسوس ROG Phone 6 مجهز به سیستم خنک‌کننده متفاوت

کالبدشکافی گوشی گیمینگ ایسوس

طبق گزارش‌هایی که در این رابطه منتشر شده، از آن‌جایی که ROG Phone 6 روی قاب پشتی خود مجهز به نوعی نمایشگر اولد RGB است، ایسوس کابل روبانی شکلی را برای تغذیه آن در نظر گرفته که موضوع غیرعادی نیست. نکته جالبی که در مورد چینش قطعات در داخل ROG Phone 6 وجود دارد، نحوه قرارگیری مادربرد بین دو سلول باتری است.

ایسوس ROG Phone 6 از باتری 6000 میلی‌آمپر‌ساعتی دو سلولی بهره می‌برد و هر کدام از این باتری‌ها در طرفین مادربرد دستگاه قرار گرفته‌اند. مادربرد نیز وظیفه میزبانی از قلب تپنده این گوشی یعنی تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه
کالبدشکافی گوشی گیمینگ ایسوس

قرارگیری مادربرد در وسط بی‌دلیل نبوده است. ایسوس با انجام این کار قصد داشته تا حرارت تولید شده از این قسمت را به نحو بهتری کنترل کند. ایسوس سیستم خنک‌کننده‌اش را AeroActive می‌نامد. بنابراین به لطف این مکانیزم، می‌توان امیدوار بود که گوشی گیمینگ جدید ایسوس کم‌تر از قبل داغ کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا