سرور مجازی
فضای مجازی

پای تبلیغات به صفحه قفل گوشی‌ها باز می‌شود

صفحه قفل گوشی شما داغ‌ترین جا در فناوری است. اپل صفحه قفل آیفون را به عنوان یکی از اجزای اصلی iOS ۱۶ قرار داده است تا به کاربران اجازه دهد کنترل بیشتری بر ظاهر و عملکرد صفحه نمایش خود داشته باشند.

اما در حالی که اپل درباره فونت‌های ساعت زیبا و کاغذدیواری‌های رنگی جذاب صحبت می‌کرد، دنیایی را نیز نشان داد که در آن، صفحه قفل شما چیزی فراتر از یک معیار امنیتی است. این بخش در حال تبدیل شدن به سطح دیگری است که شرکت‌ها می‌توانند اطلاعات، برنامه‌ها و حتی تبلیغات را روی آن قرار دهند.

البته اپل تنها شرکتی نیست که به این موضوع فکر می‌کند. TechCrunch گزارش می‌دهد که Glance (یک شرکت فعال در حوزه محتوای قفل صفحه نمایش) در حال مذاکره با اپراتور‌های آمریکایی است و قصد دارد در دو ماه آینده به برخی از تلفن‌های اندرویدی راه یابد.

تبلیغات در صفحه قفل گوشی‌

رقابت برای جلب توجه شما از قبل، از طریق ابزارک‌ها و اعلان‌ها وجود داشته است. اما اکنون به نظر می‌رسد که این رقابت یک قدم جلوتر رفته است.

شایان ذکر است این شرکت مجموعه‌ای چرخشی از عناوین خبری، ویدیوها، آزمون‌ها، بازی‌ها و عکس‌ها را ارائه می‌کند که هر بار که صفحه گوشی شما روشن می‌شود ظاهر می‌شوند. گلنس می‌گوید کاربران به طور متوسط ۶۵ بار در روز از این نگاه‌ها استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید

  • برنامه‌های اندرویدی نظارت بر کودکان ردیابی می‌شوند!

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا