سرور مجازی
فضای مجازی

شرکت Hanwha Q CELLS به عنوان برترین برند برق خورشیدی معرفی شد

شرکت هانوا کیو سلز (Hanwha Q CELLS)  در روز گذشته اعلام کرد که به عنوان یک شرکت PV برتر( فتوولتائیک) در آمریکا، اروپا و استرالیا انتخاب شده است.

به گزارش businesskorea.co.kr،  شرکت هانوا کیو سلز (Hanwha Q CELLS) عنوان برند برتر PV (فتوولتائیک ) را در آمریکا کسب کرده است. جایزه این شرکت توسط EUPD Research که یک موسسه تحقیقاتی جهانی انرژی خورشیدی است، بر اساس شناخت آن برند اعطا می‌شود. همچنین دریافت عنوان برتر PV این شرکت باتوجه به نتیجه رضایت بخش مشتریان در بازار‌های عمده‌ مانند اروپا، استرالیا و  آمریکا بوده است.

شرکت انرژی برق خورشیدی

از زمان شروع اهدای جوایز به برندهای برتر در آلمان در سال ۲۰۱۰، موسسه EUPD هر ساله جوایزی در زمینه‌های ماژول‌های فتوولتائیک، اینورترها، فناوری ذخیره انرژی و فروش برق اعطا می‌کند. در اروپا، شرکت Hanwha Q CELLS از سال ۲۰۱۴ به مدت نه سال به عنوان شرکت برتر در زمینه ماژول خورشیدی انتخاب شده است.

با توجه به اطلاعات دریافتی شرکت Hanwha Q CELLS کنترل کیفیت برق تولیدی از طریق انرژی خورشیدی را سه برابر سخت‌تر از آنچه که کمیسیون بین‌المللی الکتروتکنیکی (IEC) تعیین کرده، انجام می‌دهد. اخیراً، آزمایش کیفیت ماژول انرژی خورشیدی ۲۰۲۲ توسط PVEL که یک سازمان جهانی متخصص در آزمایش محصولات انرژی خورشیدی است به عنوان بهترین عملکرد برای هفت سال متوالی انجام شد.


بیشتر بخوانید

  • ۹ منبع انرژی که می‌توانند جایگزین سوخت فسیلی شوند

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا