سرور مجازی
zoomit

گلکسی F13 با تراشه Exynos 850 و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت معرفی شد

به‌گزارش Gizmochina، سامسونگ امروز از گلکسی F13 جدید در هند پرده‌برداری کرد که در حقیقت جزو گوشی‌های اقتصادی شرکت محسوب می‌شود و ویژگی‌های خوبی دارد. برای مثال، این گوشی هوشمند دارای باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. افزون‌براین، به‌عنوان یک گوشی 4G با ویژگی‌هایی مانند تراشه اگزینوس، حسگرهای دوربین سه‌گانه در پنل پشت، عملکرد بهبود یافته و موارد دیگر راهی بازار می‌شود.

مشخصات و ویژگی‌های گلکسی F13

گلکسی F13 به صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچی +FHD دارای بریدگی قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی است. این گوشی سامسونگ دارای تراشه‌ی Exynos 850 با حداکثر ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی است که قابلیت ارتقا ازطریق کارت microSD تا یک ترابایت وجود دارد. افزون‌براین، با فناوری RAM plus عرضه می‌شود که اساساً از حافظه‌ی ذخیره‌سازی بی‌استفاده برای ارائه‌ی ظرفیت رم بیشتر استفاده می‌کند.

این گوشی مقرون‌به‌صرفه در پنل جلو از دوربین ۸ مگاپیکسل برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی و در پنل پشت از دوربین سه‌گانه شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل، دوربین ۵ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسل به‌همراه فلاش LED تشکیل شده است.

گلکسی F13‌ از نمای جلو و پشت

انرژی گلکسی F13 توسط باتری با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات تأمین می‌شود. افزون‌براین، گوشی مذکور نسخه One UI 4.1 برپایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند و دارای یک اسکنر اثر انگشت در کنار است.

گلکسی F13 دارای ویژگی مفید سوئیچینگ خودکار داده برای ارائه اتصال بی‌وقفه به اینترنت است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تماس بگیرید و دریافت کنید یا از داده‌های سیم‌کارت ثانویه خود، حتی زمانی‌ که سیم‌کارت اصلی شما شبکه ندارد، استفاده کنید.

قیمت و دسترسی گلکسی F13

مقاله‌ی مرتبط:

  • گلکسی S21 FE جدید برخلاف شایعات قبل ظاهراً با سخت‌افزاری به‌روز‌شده عرضه می‌شود

گلکسی F13 در نسخه‌ی مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی در هند با قیمت ۱۶۹۹۹ روپیه و در رنگ‌های صورتی، سبز و آبی عرضه می‌شود. نسخه‌ای دیگر با رم ۴ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی نیز وجود دارد. تاریخ فروش آن به‌زودی اعلام خواهد شد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا