سرور مجازی
رمز ارز

جزییات اولین جلسه رسیدگی به پرونده مدیرعامل سابق صرافی FTX!

جزییات اولین جلسه رسیدگی به پرونده مدیرعامل سابق صرافی FTX!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دادگاه محاکمه سم بنکمن-فرید، مدیرعامل سابق صرافی FTX، روز گذشته به صورت رسمی آغاز شد.

طبق گزارش‌ها، بنکمن-فرید که به داشتن مدل موی مجعد معروف است، روز گذشته با موهای کوتاهی در دادگاه ظاهر شد. لوئیس کاپلان، قاضی مسئول پرونده، اتهامات بنکمن-فرید را خواند و به حاضران اطلاع داد که همه سؤالات را خواهد پرسید.

همچنین، هر دو طرف حق داشتند برخی از اعضای هیئت منصفه آینده را بدون ذکر دلیل حذف کنند. به گفته قاضی لوئیس کاپلان، انتخاب نهایی هیئت منصفه در ۴ اکتبر برگزار می‌شود و در نهایت، ۱۸ نفر برای این منظور انتخاب خواهند شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

همچنین، دادستان اسامی برخی از افرادی را که ممکن است شهادت دهند یا با پرونده مرتبط هستند، قرائت کرد. این لیست شامل نام‌هایی مانند کارولین الیسون، مدیرعامل سابق آلامدا ریسرچ، گری وانگ، یکی از بنیانگذاران FTX و آنتونی اسکاراموچی، بود. دادستان همچنین از شرکت‌هایی مانند بلاک‌فای، جنسیس، اسکای‌بریج، بایننس، سلسیوس و سیلورگیت، به عنوان ذینفع در این پرونده نام برد.

علاوه بر این، وکلای بنکمن-فرید به طرح وزارت دادگستری برای احضار مشتریان و سرمایه‌گذاران FTX به عنوان شاهد اعتراض کردند. آنها استدلال کردند که برای این حرکت زود است.

آنها همچنین به نامه دوم دادستان مبنی بر درخواست از دادگاه برای اجازه دادن به یک مشتری اوکراینی FTX که بخش زیادی از پس‌انداز زندگی خود را از دست داده و می‌خواهد از راه دور شهادت دهد، اعتراض کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته، دادگاه رسیدگی به پرونده مدیرعامل سابق صرافی FTX قرار است تا ۹ نوامبر ادامه داشته باشد. در همین حال، لازم به ذکر است که بنکمن-فرید همچنان خود را بی‌گناه می‌داند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا