سرور مجازی
فضای مجازی

پای گوگل بار دیگر به دادگاه انگلیس باز می‌شود

کشور انگلیس تحقیقات جدیدی را در مورد برنامه‌های Google Play آغاز کرده است مسئولان این کشور معتقدند که برنامه‌های گوگل پلی رفتار‌های ضد رقابتی دارد. به همین علت سازمان رقابت و بازار مسئول ضد انحصار، تسلط آلفابت و اپل بر سیستم‌های تلفن های‌همراه هوشمند را بررسی می‌کند.

به گزارش سایت24.ae؛ روز گذشته، سازمان رقابت و بازار انگلیس، تحقیقاتی را در مورد نقض قانون رقابت توسط گوگل در مورد توزیع برنامه‌های گوشی‌های هوشمند در انگلیس آغاز کرده و چندین مداخله بالقوه دیگر برای مقابله با غول‌های فناوری، شناسایی کرده است.

شرکت گوگل

این سازمان اعلام کرده که قصد دارد تحقیقات دیگری را درباره قدرت اپل و گوگل در بازار مرورگر‌های گوشی‌های هوشمند و محدودیت‌های اپل در بازی‌های ابری آغاز کند. نمایندگان گوگل فوراً به درخواست‌ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند. آندریا کوزلی، مدیرعامل سازمان رقابت و بازار در بیانیه‌ای گفت که اعلامیه‌های روز جمعه علاوه بر هشت پرونده در حال حاضر مفتوح علیه غول‌های فناوری است.

پیش از این نیز، غول فناوری، به دلیل استفاده از سوابق پزشکی محرمانه کاربران بدون رضایت یا اطلاع با یک شکایت جمعی در کشور انگلیس مواجه شده بود.براساس گزارش‌ها شرکت گوگل اطلاعات ۱.۶ میلیون نفر را از طریق برنامه  Streams با هدف رسیدگی به مرگ و میر ناشی از بیماری‌های کلیوی دریافت کرد.


بیشتر بخوانید

  • کشمکش رگولاتور روسیه با گوگل

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا