سرور مجازی
اخبار آی تی

ساخت دستگاه میکروراکتوری برای حذف رنگ از پساب

به گزارش ایسنا، دکتر مجید محدثی، عضو هیأت علمی گروه آموزشی مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در این خصوص گفت: دستگاه میکروراکتوری با هدف تحقق اهداف پژوهشی دانشگاه با همراهی و اهتمام اشکان گوران دانشجوی رشته مهندسی شیمی دانشگاه طراحی و بعد از ساخت آن، ثبت اختراع نیز شده است.

وی ساخت این نمونه را آغازی برای اهتمام بیشتر به اقدامات پژوهشی در راستای مهندسی شیمی بیان کرد و از دیگر دانش آموختگان و دانشجویان رشته مهندسی شیمی دانشگاه درخواست کرد که با توجه به حمایت ها و فضای مدرن و به روز آزمایشگاه های دانشگاه صنعتی کرمانشاه در راستای اقدامات پژوهشی نقش موثر و کارآمدی داشته باشند.
عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی کرمانشاه در ادامه در تشریح دستگاه میکروراکتوری گفت: ستاپ موجود دارای الگوی اختلاط دورانی است که در جهت بهبود عملکرد فرایندی موثر واقع می شود. این ستاپ بازدهی مناسبی در انجام کارهای تحقیقاتی از خود نشان داده است‌.
به نقل از وزارت علوم، وی همچنین افزود: با توجه به فضای میکرو بین صفحه دوار و ورودی های تعبیه شده در این ستاپ می توان در زمان بسیار کمتر نسبت به سایر ستاپ های موجود، به بازدهی مشابه یا حتی بالاتر از آنها رسید. کارهای تحقیقاتی مختلفی در این ستاپ انجام شده است که در مرحله چاپ و داوری در مجلات معتبر دنیای مهندسی شیمی هستند. امید است با حمایت های ایجاد شده زمینه بیشتر و بهتری برای ادامه این روند پژوهشی میسر شود.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا