سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

دیجی‌تک؛ تامین کنندگان امنیت پیج‌های اینستاگرام چه کسانی هستند؟

بسیاری از اینفلوئنسرهای اینستاگرام این روزها یک عبارت تکراری را در بیوی صفحات خود می‌نویسند: تامین امنیت پیج توسط شخص یا یک گروه. اجازه دهید در همین جمله سوم بگویم که در هیچ کجای دنیا ما شغلی به نام تامین کننده امنیت پیج اینستاگرام نداریم، زیرا این کاری هست که شما باید انجام دهید و نه شخص دیگر! در این ویدیو به سراغ راه و روش این افراد برای کسب درآمد از یک کار ساده رفته‌ام.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

با صحبتی که با یکی از این افراد داشتم، وخامت اوضاع برایم مشخص شد. طی تماس تلفنی بارها کلماتی مانند «ران کردن اسکریپت امنیتی»، «الیمینیت کردن ترت‌‌ها» و پیدا کردن «سکیوریتی هول‌ها» روبرو شدم. این شخص سعی داشت با گفتن یک سری کلمات سنگین که عموما هیچ ربطی هم به اینستاگرام ندارد، شعل خود را حرفه‌ای جلوه دهد. اما اجازه دهید کاری که در عمل این اشخاص انجام می‌دهند را برایتان بازگو کنم.

با پرداخت مبلفی به ازای تامین امینت پیج خود به این افراد، تایید هویت دو مرحله‌ای روشن با یک شماره تلفن مجازی آمریکا، یک ایمیل با دامین اختصاصی و یک پسود چند رقمی که توسط اپ‌های تولید پسورد ساخته شده، نصیبتان می‌شود تا همه چیز پر زرق و برق دیده شود. همین! در عمل این افراد مطمئن می‌شوند که شما تایید هویت دو مرحله‌ای روشنی دارید و همچنین یک ایمیل برای مواقع ضروری به حسابتان اضافه شده است. اگر خیلی دلشان برای امنیت شما بسوزد، شاید تایید هویت دو مرحله‌ای با یک اپلیکیشن مانند گوگل آتنتیکیتور هم برای حسابتان فعال کنند.

اکنون با خود می‌گویید این کارها را که من هم بلد هستم! درست است، منتهی جامعه افراد عادی را در نظر بگیرید که شاید این روش‌ها را بلد نباشند و با نگاهی به پیج‌هایی با مخاطب‌های چند میلیونی و هنرپیشگانی که الگوی بسیاری از آن‌ها هستد، ترغیب شوند از این سودجویان سرویسی خریداری کنند. بد نیست بدانید که این اشخاص برای روشن کردن چند آپشن در حساب کاربری شما و افزودن یک پسورد ۱۲ رقمی متشکل از چند عدد و سیمبل، ماهی تا ۳ میلیون تومان از شما دریافت می‌کنند!

در ویدیوی فوق یک مورد از روش‌های تامین امنیت صوری این افراد را تشریح کرده‌ام. در نتیجه پیشنهاد می‌کنم آن را تماشا کرده و همچنین برای هر شخصی که می‌شناسید ارسال کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا