سرور مجازی
تکنولوژی

ثبت‌نام بیست و ششمین دوره الکامپ از 21 خرداد آغاز می‌شود

ثبت نام برای حضور در نمایشگاه الکامپ 1401 از 21 خردادماه سال جاری آغاز می‌شود. بیست و ششمین دوره این نمایشگاه قرار است با یک سال تاخیر از 11 مرداد در تهران برگزار شود.

در حالی که دیجیاتو پیش از این از برگزاری الکامپ بیست و ششم در مرداد ماه سال جاری خبر داده بود، ستاد برگزاری این نمایشگاه رسما این تاریخ را تایید کرد. طبق اطلاعیه منتشر شده در این باره، با بهبود شرایط عمومی کشور و کنترل بیماری کرونا، تاریخ جدید برگزاری الکامپ مشخص شد:

«به اطلاع عموم فعالان حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات کشور می‌رساند پس از فراز و فرودهای فراوان و با مساعد شدن شرایط عمومی وآغاز مجدد برگزاری نمایشگاه‌ها ، تاریخ جدید برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) به عنوان بزرگ‌ترین رویداد فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور مشخص شد. این نمایشگاه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران از سه‌شنبه 11 مرداد لغایت جمعه 14 مرداد 1401 به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.»

لازم به ذکر است ستاد برگزاری نمایشگاه الکامپ برای تسریع در فرایند امور اجرایی نمایشگاه، از روز شنبه مورخ 21 خردادماه کار ثبت‌نام متقاضیان را آغاز و این فرآیند تا 4 تیرماه ادامه خواهد یافت. متعاقبا و پس از تایید مدارک متقاضیان از سوی ستاد برگزاری و بر اساس اولویت ثبت‌نام از متقاضیان و بر اساس متراژ اعلام شده جهت جانمایی دعوت خواهد شد. جزئیات و شرایط جانمایی در اطلاعی‌های آتی اعلام خواهد شد.

نوشته های مشابه

براساس اطلاعیه منتشر شده، در بخش اصلی نمایشگاه الکامپ 1401، شرکت‌های بزرگ فناوری اطلاعات و ارتباطات، مجموعه‌های دانش بنیان، فعالان اکوسیستم استارتاپی کشور شامل شرکت‌ها، تیم‌ها و گروه‌ها، اپراتورهای ارتباطی، دستگاه‌های دولتی و اجرایی کشور و فعالان اصلی این حوزه حضور خواهند داشت. همچنین بخش‌های دیگر الکامپ شامل الکام‌استارز، الکام‌پیچ، الکام‌تاکز، الکام‌جابز، تینواستارز، توانتک، آوردگاه‌سرمایه و اتاق‌شتاب نیز پذیرای حضور جوانان خلاق و شرکت‌های نوآور خواهد بود.

گفتنی است الکامپ سال 1399 پس از تعویق‌های چند باره بابت شیوع کرونا، در نهایت به صورت آنلاین برگزار شد. اما مسئولان الکامپ قصد داشتند تا بیست و ششمین دوره این نمایشگاه را در سال 1400 به صورت حضوری برگزار کنند اما بار دیگر کرونا مانع برگزاری شده و سرانجام سال گذشته الکامپ برگزار نشد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا