سرور مجازی
فضای مجازی

نصب باتری‌های ال جی روی گوشی‌های گلکسی A و M سامسونگ

طبق گزارش‌های جدید رسانه‌های کره ای، شرکت سامسونگ در حال بررسی خرید باتری‌های ال جی برای گوشی‌های هوشمند پایه و میان رده خود است.

اگرچه ممکن است برای بسیاری عجیب به نظر برسد، اما این اولین بار نیست که سامسونگ از باتری‌های ال جی در داخل گوشی‌های خود استفاده می‌کند، زیرا بسیاری از مدل‌های سری گلکسی اس و نوت نیز از باتری‌های ساخت ال جی تغذیه می‌شوند.

بر اساس این گزارش، سامسونگ به دنبال راهی برای تنوع بخشیدن به منابع خرید برخی از قطعات گوشی و همچنین کاهش هزینه‌ها است. تا کنون، سامسونگ از باتری‌های شرکت‌های Amperex Technology Limited و Navitasis برای گوشی‌های رده پایین و متوسط خود استفاده می‌کرده است، اما به دلیل شیوع کرونا، در تامین این قطعه با مشکل مواجه شده است.

به این ترتیب، سامسونگ اکنون در تلاش است تا همکاری خود را با ال‌جی در زمینه باتری‌ها گسترش دهد تا باتری‌های این شرکت روی گوشی‌های سری گلکسی A و گلکسی M نیز نصب شوند.

گوشی سامسونگ

ظاهراً این باتری‌ها در کارخانه نانجینگ شرکت انرژی ال‌جی تولید می‌شوند و سپس به کارخانه محلی ITM Semiconductor در ویتنام منتقل می‌شوند تا در آنجا بسته‌بندی و به کارخانه‌های سامسونگ تحویل داده شوند.


بیشتر بخوانید

  • جاذبه می‌تواند مهمترین مشکل انرژی تجدید پذیر را رفع کند

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا