سرور مجازی
zoomit

گلکسی فولد لایت احتمالاً به‌عنوان عضوی از خانواده گلکسی A معرفی می‌شود

در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، شایعاتی درباره‌ی احتمال عرضه‌ی گلکسی فولد لایت شنیده می‌شد؛ اما پس از مدتی، دیگر چیزی به گوش ما نرسید. حال پس از مدت‌ها، اطلاعات جدیدی درباره‌ی این دستگاه فاش شده است.

به‌گزارش فون‌آرنا، یکی از افشاگران توییتر با آی‌دی @chunvn8888 در جدیدترین پست خود گفت احتمالاً سامسونگ مشغول کار روی گوشی تاشو ارزان‌قیمتی است که به‌عنوان بخشی از سری گلکسی A میان‌رده معرفی خواهد شد. او جزئیات دیگری از این گوشی ذکر نکرده است؛ زیرا احتمالاً هنوز دستگاه مذکور در مراحل اولیه‌ی تولید قرار دارد.

پیش‌تر اطلاعاتی درباره‌ی گلکسی زد فولد لایت فاش شده‌ بود که می‌توان از آن‌ها به نمایشگر اصلی ۷ اینچی و نمایشگر خارجی ۴ اینچی اشاره کرد که هر دو کوچک‌تر از ابعاد صفحه‌نمایش‌های به‌کاررفته در فولد ۳ هستند (به‌ترتیب ۷٫۶ و ۴ اینچی). همچنین، صحبت‌هایی شده بود که گوشی مذکور از لایه‌ی شیشه فوق‌نازک موجود در سری فلیپ و فولد پرچم‌دار سامسونگ برخوردار نخواهد شد و این دستگاه از جنس آلومینیوم و شیشه ساخته خواهد شد.

انتظار می‌رفت این گوشی هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی برخوردار باشد و با قیمتی بین ۹۰۰ تا ۱۱۰۰ دلار روانه‌ی بازار شود. با‌‌‌توجه‌‌‌به اینکه زمان زیادی از افشای این اطلاعات می‌گذرد، دیگر نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کرد؛ اما اگر آن‌ها را تحلیل کنیم، به این نتیجه می‌رسیم که گلکسی A تاشو احتمالاً از تراشه‌ای میان‌رده بهره‌مند خواهد بود و دیگر از پردازنده‌های قدرتمند و گران‌قیمت‌تر خبری نیست. علاوه‌براین، احتمالاً دستگاه مذکور ارزان‌قیمت‌تر از چیزی باشد که در گزارش‌های قبلی گفته شده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • سامسونگ برای پنل‌های OLED آيپد ۲۰۲۴ خط‌تولید جدیدی راه‌اندازی می‌کند
  • قیمت گوشی سامسونگ

وقتی شایعات درباره‌ی فولد لایت در حال گسترش بود، زد فلیپ با قیمت ۱,۳۸۰ دلار فروخته می‌شد. فلیپ ۳ نیز ۱,۰۰۰ دلار قیمت دارد و ازآن‌‌‌جاکه فولد لایت مدلی مقرون‌به‌صرفه خواهد بود، احتمالاً ارزان‌تر است. همین قیمت ارزان‌تر می‌تواند دستگاه مذکور را به رقیبی سرسخت برای محصولات مشابه تبدیل کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا