سرور مجازی
فضای مجازی

آیا دوشنبه این هفته، روز پایان خاموشی ها است؟

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، روز گذشته در جریان بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از مرکز پایش صنعت برق، وزیر نیرو و برخی از مدیران ارشد صنعت برق نیز، محمدباقر قالیباف را همراهی کردند.

علاوه بر رئیس مجلس شورای اسلامی، وزیر نیرو نیز در حاشیه این بازدید، در خصوص آخرین وضعیت شبکه برق، میزان تولید و تراز منفی 12 هزار مگاواتی تولید و مصرف در تابستان سال جاری صحبت کرد.

از اظهارات روز گذشته وزیر نیرو در حاشیه این بازدید، خبری در برخی رسانه ها و فضای مجازی در خصوص پایان خاموشی ها و قطعی های برق از روز دوشنبه هفته جاری به نقل از وزیر نیرو منتشر شد که انتشار این خبر، واکنش روابط عمومی وزارت نیرو را به دنبال داشت. وزارت نیرو با صدور اطلاعیه ای چنین موضوعی را از اساس تکذیب کرد.

متن این اطلاعیه بدین شرح است: "به‌دنبال انتشار مطالب غیرواقعی در برخی رسانه‌ها به نقل از وزیر نیرو در مورد اتمام خاموشی‌ها از روز دوشنبه، توضیح زیر برای اطلاع مردم و تصحیح این خبر ارائه می‌شود.

این مطلب بر اساس مصاحبه دیروز (جمعه 25 تیرماه) وزیر نیرو با بخش خبری ساعت 13 شبکه خبر سیما متاسفانه در برخی از رسانه‌ها به‌صورت وارونه تنظیم و منعکس شده که اصل خبر به شرح ذیل است:

"رضا اردکانیان" در گفت‌وگو با بخش خبری ساعت 13 شبکه خبر سیما با اشاره به ورود موج گرمای جدید و افزایش نسبی دمای کشور از روز دوشنبه، اظهار کرد: انتظار می‌رود با ورود موج گرما که از دوشنبه هفته پیش‌رو شروع خواهد شد، مصرف برق به اوج خود برسد، امیدواریم با همکاری و همراهی مردم و بخش‌های مختلف، بتوانیم این ایام را با توجه به ظرفیتی که در حال حاضر در مدار داریم، با تامین آسایش مردم پشت سر بگذاریم.

وی با اشاره شرایط آب و هوایی کشور یادآور شد: همان‌طوری که در هشدارهای سازمان هواشناسی و همکاران در شرکت مدیریت منابع آب منعکس شده، در جنوب و جنوب شرق و بخشی از نواحی شمالی کشور باید آمادگی مواجه شدن با بارش‌های شدید را داشته باشیم."

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا