سرور مجازی
فضای مجازی

مدیر عامل متا از سمتش کناره گیری می‌کند

شریل سندبرگ مدیر ارشد پلتفرم متا پس از ۱۴ سال از سمت خود کناره‌گیری می‌کند، سندبرگ پس از انتقال گزارش‌های مستقیم خود، به مارک زاکر برگ پست خود را در پاییز ترک خواهد کرد.

به گزارش سایت ورج، زاکربرگ گفت که قصد ندارد کسی را جایگزین سندبرگ کند. زاکربرگ  سرمایه‌گذاری هنگفتی برای واقعیت افزوده  و مجازی انجام داده است. سندبرگ در سال ۲۰۰۸ به این شرکت ملحق شد تا به زاکربرگ برای ایجاد یک تجارت تبلیغاتی و شرکت خصوصی  کمک کند. به همین علت او از آن زمان تاکنون رهبری متا را بر عهده داشته است.

پیش از این، سندبرگ  شش سال را در گوگل گذرانده بود تا کانال‌های فروش آنلاین خود را برای AdWords و AdSense ایجاد کند. در متا، تجارت تبلیغات در سال‌های اخیر از همه طرف مورد حمله قرار گرفته، زیرا اپل و تنظیم‌کننده‌ها توانایی فیس‌بوک برای هدف‌یابی تبلیغات را سرکوب می‌کنند و به کاهش شدید رشد درآمد و قیمت سهام متا کمک می‌کنند.

مدیر عامل متا

به گفته مدیران فعلی و سابق، سندبرگ در سال‌های اخیر نسبت به بخش‌های قبلی تاریخ فیسبوک کمتر درگیر فعالیت‌های تبلیغاتی متا شده است، اگرچه او صدای عمومی کسب‌وکار در تماس‌های درآمدی شرکت باقی مانده است. در همین حال، او به طور پیوسته رهبران تیم خود را به سمت‌های بالاتر ارتقا می‌دهد، یعنی با ارتقای مارن لوین به عنوان مدیر ارشد بازرگانی و اخیراً رئیس سیاست‌گذاری نیک کلگ را به نقش رئیس‌جمهوری که به زاکربرگ گزارش می‌دهد ارتقا داده است.


بیشتر بخوانید

  • دو مدیر ارشد توئیتر برای کاهش هزینه‌های این شرکت اخراج شدند

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا