سرور مجازی
zoomit

پاناسونیک و لایکا برای تولید مشترک لنز و دوربین همکاری جدیدی آغاز کردند

پاناسونیک و لایکا (Leica) از همکاری جدید خود در پروژه‌ای به‌ نام L Squared خبر دادند که در آن با همکاری یکدیگر، روی توسعه‌ی دوربین‌ها و لنزها و فناوری‌های تصویربرداری کار خواهند کرد. هر دو شرکت در‌کنار برندهای دیگری مثل Sigma و Leitz، از مدتی قبل عضوی از اتحاد L-Mount Mirrorless بوده‌اند و پاناسونیک فناوری‌های دوربین خود را دراختیار لایکا قرار داده است.

به‌هرحال، این پروژه‌ی جدید همکاری دو شرکت را عمیق‌تر خواهد کرد؛ زیرا هر دو از فناوری‌هایی که به‌طور مشترک توسعه یافته‌اند، در تولید لنزها و دوربین‌های خود بهره خواهند گرفت. به‌گزارش یاهو، در بیانیه‌ی مطبوعاتی پاناسونیک و لایکا آمده است:

ازطریق این همکاری، دو شرکت به‌طور مشترک روی فناوری‌های جدیدی سرمایه‌گذاری خواهند کرد که می‌توان از آن‌ها در محصولات دوربین و لنز استفاده کرد. علاوه‌براین با این همکاری، فناوری‌های توسعه‌ی یافته‌ی مشترک در محصولات لایکا و لومیکس به‌کار گرفته خواهد شد تا قابلیت‌های بهتری به مشتریان ارائه دهیم.

مقاله‌های مرتبط:

  • پاناسونیک Toughbook 40 رونمایی شد؛ لپ تاپ فوق مقاوم ماژولار با ۷۰ کانفیگ مختلف
  • هواوی از پایان همکاری با لایکا خبر داد

لایکا و لومیکس از فناوری‌هایی L Squared برای ایجاد فرصت‌های جدید برای کاربران خلاق دوربین و توسعه‌ی سیستمی مشترک استفاده خواهد کرد. تا این‌ لحظه، جزئیاتی درباره‌ی اینکه چه زمانی نتایج همکاری جدید پاناسونیک و لایکا را خواهیم دید، دردسترس نیست. پاناسونیک با وجود تولید دوربین‌های باکیفیت و به‌ویژه در بخش فیلم‌برداری، قصد دارد جدی‌تر با سونی و کانن و نیکون رقابت کند.

در همین‌ حال، لایکا که به کیفیت مثال‌زدنی لنزهایش شهرت دارد، می‌تواند از مزایایی این همکاری در محصولات آینده‌‌اش بهره ببرد؛ زیرا دوربین‌های بدون آینه‌ی این شرکت عمدتاً مدل‌های جدید و گران‌قیمت پاناسونیک هستند. با این همکاری، پاناسونیک می‌تواند شهرت نمادین لایکا و کیفیت لنزهای این شرکت را در محصولاتش ارائه دهد و لایکا نیز به محصولات تکنولوژیک پاناسونیک دسترسی خواهد داشت.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا