سرور مجازی
تکنولوژی

رمزینکس پشتیبانی از ایردراپ لونا را به پلتفرم خود اضافه کرد

رمزینکس اعلام کرد که به عنوان تنها صرافی ایرانی از ایردراپ شبکه ترا 2 پشتیبانی کرده و کوین‌های ایردراپ شده را به کاربرانش اختصاص داده است. تخصیص این ارز بر اساس موجودی لونا در شبکه قدیمی آن در کیف پول کاربران رمزینکس در ساعت 00:00 روز 6 خرداد انجام گرفت.

پس از شوک بزرگی که به واسطه ریزش بیش از 99 درصدی لونا طی یک ماه گذشته به بازار رمزارزها وارد شد، ترافورم لبز  (TerraForm Labs) به عنوان شرکت توسعه دهنده شبکه ترا تصمیم به طرح احیای اکوسیستم ترا و ایجاد شبکه جدیدی به نام ترا2 گرفت. هدف از این تصمیم، جبران بخشی از ضرر وارد شده به دارندگان لونا بود.

در پی این اتفاق شبکه قدیمی ترا به «ترا کلاسیک» تغییر نام داده شد و نام لونا نیز به لونا کلاسیک تغییر کرد. همچنین اعلام شد کوین لونا به عنوان کوین اصلی شبکه ترا 2 از طریق ایردراپ به کاربران تخصیص داده خواهد شد.

سرانجام این ایردراپ در تاریخ 28 می (7خرداد) انجام شد و بسیاری از صرافی‌های معتبر بین‌المللی از آن پشتیبانی کردند و رمزینکس در اولین اقدام طبق فرایندهای جهانی و منطق محاسباتی لونا ایردراپ اقدام به تخصیص لونا 2 میان کاربران خود کرد.

نوشته های مشابه

لازم به تاکید است که توزیع  لونا2 در رمزینکس براساس تصاویر ثبت شده در تاریخ 6 خرداد انجام شده است و برای دریافت آن هیچ اقدام دیگری از سوی کاربران نیاز نبوده است. همچنین کاربران در صورت داشتن هرگونه پرسش می‌توانند با پشتیبانی رمزینکس در ارتباط باشند.

همچنین به عنوان یک هشدار امنیتی در راستای حفظ دارایی‌های کاربران، رمزینکس به کاربران خود تاکید کرد به هیچ عنوان تحت تاثیر صفحات ناشناس، ربات ها و… در شبکه‌های اجتماعی با عناوینی چون ایردراپ لونا و… قرار نگیرند تا داریی‌های آن‌ها از دست نرود. 

گفتنی است رمزینکس با بیش از 4 سال فعالیت مستمر، یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال است که بیش از 100 ارز دیجیتال را در قالب بازار همتا به همتا پشتیبانی می‌کند و متنوع‌ترین روش‌های سفارش‌گذاری را ارائه می‌دهد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا