سرور مجازی
تکنولوژی

رندرهای باکیفیت مک بوک ایر 2022 منتشر شد؛ ناچ نمایشگر و رنگ‌های جذاب

اپل احتمالا در کنفرانس WWDC از مک‌بوک ایر 2022 بازطراحی‌شده خود رونمایی خواهد کرد. پیش از معرفی رسمی، یک هنرمند تصاویر مفهومی این دستگاه را به اشتراک گذاشته که تغییرات مک بوک جدید اپل را با دقت بیشتر و در رنگ‌های جذاب نشان می‌دهد.

«دارویک پاتل» در توییتر این رندرهای به اشتراک گذاشته که ظاهر و طراحی دقیق مک بوک ایر 2022 را نشان می‌دهد. در این تصاویر، مک بوک آینده اپل به طور قابل توجهی در مقایسه با نسخه فعلی مک‌بوک ایر متفاوت به نظر می‌رسد، زیرا در پورت‌های آن چندین تغییر وجود دارد و هفت رنگ جذاب برای آن در نظر گرفته شده است.

تغییرات مک بوک ایر جدید

مک بوک

شاید مهم‌ترین تغییر قابل مشاهده این تصاویر، وجود یک بریدگی در بالای نمایشگر برای دوربین دستگاه و صفحه کلید و حاشیه‌هایی با رنگ سفید باشد که برخلاف مدل‌های سنتی سیاه‌رنگ نسخه‌های قبلی است. هنوز نمی‌توان به طور قطعی اعلام کرد که مک‌بوک اپل با حاشیه و تمرکز روی رنگ سفید وارد بازار خواهد شد اما گزارش‌های قبلی در مورد وجود بریدگی در بالای نمایشگر و رنگ‌های مختلف برای مک‌بوک ایر 2022 خبر داده بودند.

همچنین نمی‌توان انتظار داشت که مک بوک ایر بازطراحی‌شده از Face ID پشتیبانی کند، زیرا این قابلیت از مدل‌های رده بالا مک‌بوک پرو نیز حذف شده است. اندازه نمایشگر آن می‌تواند از 13.3 اینچی 13.6 اینچ افزایش پیدا کند و همچنین ممکن است نسخه 14.2 اینچی آن نیز وارد بازار شود.

نوشته های مشابه

اگر به رندرها با دقت توجه کنید، متوجه استفاده از کانکتور MagSafe در این دستگاه خواهید شد که شبیه به کانکتور اضافه شده به مک‌بوک پرو جدید است. علاوه بر این، دقیقا در کنار آن یک پورت USB-C به همراه جک 3.5 میلی‌متری صدا وجود دارد.

طبق گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، مک بوک ایر جدید احتمالا از چیپست M2 بهره خواهد برد که عملکرد آن نسبت به نسخه قبل با چیپ M1 بهتر خواهد بود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا