سرور مجازی
رمز ارز

مدیر ترا (لونا) در حال ساخت یک استیبل کوین جدید است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دو کوان (Do Kwon)، مدیرعامل ترا، در حال ساخت یک استیبل کوین جدید است. این ادعا توسط یکی از شرکت‌کنندگان فعال در انجمن‌های ترا که با نام مستعار FatMan شناخته می‌شود، مطرح شد. او می‌گوید که یک منبع موثق به وی گفته است که کوان در حال طراحی یک استیبل کوین غیرمتمرکز جدید بر روی Terra 2.0 است. این حرکت با طرح اولیه Terra 2.0 که کنار گذاشتن استیبل کوین ترا یو اس دی (UST) بود، در تضاد است.
پس از اینکه ذخایر انباشته‌شده توسط کوان برای پشتیبانی از استیبل کوین UST ناکافی بود، پروژه ترا سقوط کرد. در حالی که بیشتر واکنش‌ها نسبت به پست FatMan در توییتر منفی بود، اما برخی از کاربران هم معتقد بودند که اگر این استیبل کوین جدید به طور کامل پشتیبانی شود، ممکن است کار کند.
در این میان، استیبل کوین‌هایی مانند USDT و USDC تاکنون ثابت کرده‌اند که در بین همتایان خود پایدارترین هستند؛ زیرا از زمان پیدایش خود در دهه گذشته چندین سقوط بازار را پشت سر گذاشته‌اند. سایر کاربران همچنین گفتند که استیبل کوین‌ها ضروری هستند و اهمیتی نمی‌دهند که ترا یکی دیگر از آنها را دوباره بسازد. با این حال، احساسات کلی نسبت به این حرکت همچنان با تردید همراه بود. بسیاری از کاربران از سقوط UST به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر هر حرکت جدید از سوی ترا یاد کرده‌اند.

رمزارز نیوز در اینستاگرام
آخرین اخبار، تحلیل ها و آموزش ها را در صفحه اینستاگرام رمزارز نیوز مشاهده کنید.

مشاهده

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا