سرور مجازی
فضای مجازی

معاملات بازار خودرو متوقف شد

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، تشدید بیماری کرونا و اغاز پیک پنجم این بیماری عاملی شده تا اصناف امروز تصمیم به تعطیلی بسیاری از واحدهای صنفی بگیرند. برهمین اساس و مطابق ابلاغیه اتاق اصناف ایران به جز گروه کالایی یک اصناف گروه دو سه و چهار از امروز 13 تیرماه تا رفع تشدید بیماری در شهر تهران تعطیل شده اند.

همین موضوع عاملی شده تا نمایشگاه داران خودرو نیز تعطیل و به نوعی معاملات در بازار خودرو که در رکود قابل توجهی به سر می برد متوقف شود. البته در روال گذشته که نمایشگاه های خودرو به دلیل بیماری کرونا تعطیل بودند برخی خرید های خود را از طریق بازارهای غیررسمی انجام می دادند. ولی این بار ثبات قیمت ها رکود در بازار عاملی شده تا خریداران تمایلی به خرید خودرو آن هم در شرایط فعلی نداشته باشند.

درحال حاضر، پراید 111 با قیمت 134 میلیون تومان، پژو پارس سال 233 میلیون تومان، سمند ال ایکس 206 میلیون تومان، تیباصندوقدار 131 میلیون تومان، پژو 206تیپ پنج 267 میلیون تومان پژو 207 اتوماتیک 380 میلیون تومان و پژو 206تیپ دو 204میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

علاوه براین، ساینا دنده ای 146 میلیون تومان، سمند ای اف سون 229 میلیون تومان، و رانا پلاس 244 میلیون تومان به فروش می رسد.

انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا